Stránka 1 z 3

Benzin + toulen

Napsal: 21.11.2006, 21:15
od buky300zx
Neviete my niekto povedat na 101% v akom pomere sa dava benzin s toulenom a aspom priblizne o kolko to uroby oktanou!
PROSIM napiste len ak to mate odskusane vy,alebo nejaky vas znami,lebo nie ze sem nieto napise ko..tinu a ja odj.bem motor!
Urcite sa to nezide len mne.
Vopred pekne dakujem!

Napsal: 21.11.2006, 22:39
od adner
Tak to vím naprosto přesně-na 10l Ba 95 do nádrže stačí cca 0,2l toluenu na hadr a pořádně přitlačit na dejchák.Oktanů to má jak prase a motor naisto neodjebeš.Ale asi odjebeš auto,nejspíš skokem do lesa,nebo kotoul letmo z nějaké romantické stráně. :lol:

Napsal: 21.11.2006, 23:36
od marat
:lol: kdyby se ti postup s gymnastickým autem nelíbil,tak začni s 0.5%

Napsal: 22.11.2006, 05:48
od buky300zx
Diky,prave toto som potreboval pocut!
Alebo staci si dat trosku do sacku a tak!To vazne neviete ako sa to riedi?!

Napsal: 22.11.2006, 08:20
od raddy
teda, vidim ze si nedas povedat. ber do uvahy to com si ti vysvetlil ohladom potreby a nepotreby oktanov.
takze maximalny odporucany pomer toulen-benzin je 20%. Pri vyssich koncentraciach sa znacne stazuje zapalenie zmesi za studena a meni sa charakteristika horenia.
Toulen ma oktanove cislo 114. Napr pridanim 20% toulenu do 100okt. benzinu ziskas vysledne palivo s oktanovym cislom 102.8

vzorec na vypocet:

(objem benzinu x okt. cislo benzinu)+(objem toulenu x okt. cislo toulenu)/celkovy objem

Napsal: 22.11.2006, 08:38
od buky300zx
Dkujem pekne!
Tak toto je normalna odpoved!Ja som sa to pital len pre zaujimavost a mozno aj pre pouzitie pri velkych plniacich tlakoch!
Este raz dakujem! :wink:

Napsal: 22.11.2006, 18:17
od adner
Teda Buky to si zklamal.Takový bezva téma a ty si jak sněhulák. :sad3:

Napsal: 22.11.2006, 18:19
od buky300zx
adner píše:Teda Buky to si zklamal.Takový bezva téma a ty si jak sněhulák. :sad3:
Volaky si zeleny,co si cuchol moc?! :lol:
Sorry,ale dnes som mal nejaku na pi.u naladu(robota,chripka,bolela ma hlava...)

Napsal: 26.11.2006, 19:56
od Porsche924GTS
Rozeberte to tady trochu vic do hloubky, nevim o cem se poradne bavite? Neco na zvyseni vykonu? :D

Napsal: 26.11.2006, 20:49
od Kentoya
na zvýšení oktanového čísla, někomu nestačí shell V-power racing 100 oktan a chce alespon 103 oktan

Napsal: 26.11.2006, 20:50
od blázen
Porsche924GTS píše:Rozeberte to tady trochu vic do hloubky, nevim o cem se poradne bavite? Neco na zvyseni vykonu? :D
na zvyšování oct. čísla paliva.. buky jezdí na speciál..tak chce něco lepšího :lol:

Napsal: 26.11.2006, 21:19
od buky300zx
blázen píše:
Porsche924GTS píše:Rozeberte to tady trochu vic do hloubky, nevim o cem se poradne bavite? Neco na zvyseni vykonu? :D
na zvyšování oct. čísla paliva.. buky jezdí na speciál..tak chce něco lepšího :lol:
:lol: :lol: :lol:

Napsal: 26.11.2006, 21:23
od buky300zx
Rec je tu o zvysovani oktanoveho cisla!
Ked das na turbe prilis vysoky tlak,tak je riziko ze ti moze zacat motor "produkovat" detonacie ktore su velmi nebezpecne pre motor a vedu k jeho poskodeniu!Preto sa dava palivo s cim vacsim OC aby nevznikali detonacie prilis skoro!Ale ak mas motor na ktorom tlacis do cca 1,3bar,tak mozes byt v pohode a staci ti 100oktanovy benzin!

Napsal: 26.11.2006, 22:19
od blázen
buky300zx píše:Rec je tu o zvysovani oktanoveho cisla!
Ked das na turbe prilis vysoky tlak,tak je riziko ze ti moze zacat motor "produkovat" detonacie ktore su velmi nebezpecne pre motor a vedu k jeho poskodeniu!Preto sa dava palivo s cim vacsim OC aby nevznikali detonacie prilis skoro!Ale ak mas motor na ktorom tlacis do cca 1,3bar,tak mozes byt v pohode a staci ti 100oktanovy benzin!
za předpokladu že není problém s přísunem paliva

Napsal: 26.11.2006, 23:10
od buky300zx
blázen píše:
buky300zx píše:Rec je tu o zvysovani oktanoveho cisla!
Ked das na turbe prilis vysoky tlak,tak je riziko ze ti moze zacat motor "produkovat" detonacie ktore su velmi nebezpecne pre motor a vedu k jeho poskodeniu!Preto sa dava palivo s cim vacsim OC aby nevznikali detonacie prilis skoro!Ale ak mas motor na ktorom tlacis do cca 1,3bar,tak mozes byt v pohode a staci ti 100oktanovy benzin!
za předpokladu že není problém s přísunem paliva
To uz myslim ze kto chce ist na vyssie tlaky tak je podla mna samozrejmost ze upravy adekvatne palivu sustavu(vstreky a pumpu)a riadjacu jednotku!
Pre nas je to sice samozrejmost,ale pre niekoho nie,tak je dobre ze si to tu spomenul! :thumbleft: