Stránka 1 z 4
Pls help motor nechce poslouchat
Napsal: 06.12.2006, 13:24
od Rave
Rad vyslehnu kazdou radu.Nastinim situaci motor po totalni go.pred go slapal.ted kouri bile(olej),volnobeh napicu,trepese a auto na 1 a 2 vcelku jede,ale za tri a vyssi kvalty nezrychli.max rychlost 110km/h.pri plnem plynu tlak turba 0.7 b. a nic.svicky beru platyna.podle me sou to rozvody a ty svicky beru sem mel taky a staly za hovno.pak vam poslu fotky co me znich zbylo.kde jeste muze byt chyba???ten motor je dobrej dal bych zato sve dvokilo do ohne.dik za rady.
Re: Pls help motor nechce poslouchat
Napsal: 06.12.2006, 13:25
od kenivruh
Rave píše:Rad vyslehnu kazdou radu.Nastinim situaci motor po totalni go.pred go slapal.ted kouri bile(olej),volnobeh napicu,trepese a auto na 1 a 2 vcelku jede,ale za tri a vyssi kvalty nezrychli.max rychlost 110km/h.pri plnem plynu tlak turba 0.7 b. a nic.svicky beru platyna.podle me sou to rozvody a ty svicky beru sem mel taky a staly za hovno.pak vam poslu fotky co me znich zbylo.kde jeste muze byt chyba???ten motor je dobrej dal bych zato sve dvokilo do ohne.dik za rady.
Otacky ti toci v pohode ?
Re: Pls help motor nechce poslouchat
Napsal: 06.12.2006, 13:28
od blázen
použij hledat, sem si jisty že stejny problem už tu byl, ale nevim čím to bylo..
Napsal: 06.12.2006, 13:32
od Rave
jj do otacek de.predstih se udelat neda,a pali furt do vyfuku ale plameny jak krva.te tzk na odrovnani dmychadla.
Napsal: 06.12.2006, 13:34
od blázen
proč se předstih udělat nedá? nastav CAS přibližně tak at sou šrouby veprostřed dráhy CASU, máš všecko dobře zapojené..podtlak do FPR?..
Napsal: 06.12.2006, 13:52
od Rave
kable.konektory v poho.kdyz je napul tak nenastartuje?fpr blba otazka co to?
Napsal: 06.12.2006, 13:55
od blázen
to máš asi blbě nastavené rozvody.. FPR je regulátor tlaku paliva je na liště od vstřiku takový klobouček..zeleny myslím ale tim to asi nebude
Napsal: 06.12.2006, 14:00
od raddy
a nezabudajte na ten biely olejovy dym, to bude asi problem s turbom, hlavne ak su sviecky ciste....
Vyzera to na zle nastavene rozvody, skontroluj si remen a nastavenie vaciek. V tvojom pripade to vyzera ako extremne nizky predzapal (plamene) a to moze poskodit ventily a turbo.
Napsal: 06.12.2006, 14:04
od Rave
rozvod udelam znovu.protoze to zere olej jak pica.de dymovnica!a nechce jed na zatez +jak strili.ten FPR je v pohode a jine svicky.no uvidim.za rady dekuji.kazda moznost dobra
Napsal: 06.12.2006, 14:05
od Martin_534
zkontroluj chyby na jednotce
nový svíčky
zkontroluj váhu vzduchu, popř. zkus volnoběh s odpojenou váhou
odpoj lambdu
popř. koukni na palivovou pumpu a benzín
koukni na případný netěsnosti v sacím potrubí - poznáš na odpojený váze
a pak asi ty rozvody
Napsal: 06.12.2006, 14:11
od Martin_534
ale jestli ti to s CASem na prostředku nenastartuje, tak začni rozvodama
Napsal: 06.12.2006, 15:57
od buky300zx
Ja typujem na rozvody.Asi ich mas pootocene o jedan-dva zuby.
Napsal: 06.12.2006, 16:29
od blázen
zkontroluj přijednom ten D vystupek co jde do CAS na vyfukove vačce
Napsal: 06.12.2006, 19:43
od Kentoya
1, rozvody 30%
2, špatný CAS (nikoli špatně nastavený) 20 %
3, protože se to klepe a střílí do výfuku a nejde nastartovat tak celých 50% na POWER transistor nebo cívky nyd svíčkama
a proto nasad svíčky a zkontroluj jestli jsou suché nebo mokré po nastartování a vytažení, jinak já to zkouším tak, že při nastartovaném motoru odpojuji jednotlivé cívky a poslouchám, na dva válce stále udrží volnoběh sice strašně, ale udrží a i jeden válec zvládá udržet zahřátý motor, ale věř mi tudy vede cesta bod 3 rulez
Napsal: 06.12.2006, 19:51
od buky300zx
No ja ked som kamaratovy spojazdnoval 300ZX 1985,tak to ledva naskocilo,ked to chitilo,tak to ledva islo a ....
Nakoniec som zistil,ze mal jednu vacku posunutu o 2 zuby.Ked sa to dalo ako ma,tak islo krasne.
Priznam sa ze ja 200ky nepoznam,toto bol len moj nazor.