Stránka 1 z 3
Prodej ND
Napsal: 07.12.2006, 10:54
od Idaho
Pokdu budeet mít zájem prodávám ND na JPN autíka, je to běžná spotřebka - neco prvovýroba, neco druhovýroba, takové věci jako tesnení vík ventilu apod je zbytečné kupovat u nissanu, na druhous tsranu čepy řízení dost lidí bere nipparts což jsme mel možnost porovnat s JPN prvovýrobou a bylo to nebe a dudy, při tom ta JPN verze byla od o dost levnejší.
Takže pokud sháníte nejakou spotřebku, ozvěte se.
Nemám shop, a ceník co uvádím obsahuje pouze položk yco jsme už prodal, takže na nissanky tam nic není, al emám stejný sortiment jako automatejcek (
www.automatejcek.cz ) o kterém platí že je na netu asi nejlevnejší na JPN díly - já jeho sortiment zvládám ješte levneji, takže se neváhejte ptát, po mailu nebo ICQ, klidne i SMS (602 171 447 ), postune budu na vaše dotazy odpovídat ( a do ceníku doplnovat ceny ).
ceník není podel kategorií, takže doporučuju najít na stránkách
www.automatejcek.cz jeho objednací číslo apoužít v ceníku ( v rámci kompatibility jsme zachoval stejná objednací čísla ).
proste pokud sháníte, ozvete se, plechařinu moc nedelám ( svetla atd ), ale písty, pístní kroužky, gufera, ventily, všemožná tesnení, vodní pumpy, termostaty, čepy, ramena, stabíky, kotouče - opet serie nic extra ale připravuju nabídku od ATE atd..).
http://sweb.cz/Dicompracing/cenikND.xls
Napsal: 07.12.2006, 10:59
od buky300zx
Vies aj na 300zx Z31 turbo 1988-9?
Napsal: 07.12.2006, 11:08
od Idaho
buky300zx píše:Vies aj na 300zx Z31 turbo 1988-9?
mužeme zkusit, hod mi pár součástekj co bys potřeboval, ale nečekej nic extra.. mmnt mám ješte jeden nápad..
takže na 300ZXT , Z31, motor VG30T:
Fitry olejové, palivové, vzduchové
vodní pumpy, termostaty,
rozvody, spojky, opravné sady spojek
ložiska kol
čepy řízení, čepy ramen
tyče stabíku,
víčko a palec rozdelovače, svíčkové kabely
čidlo tlaku oleje a teploty vody
P+Z gufera kliky,
těsnění víka ventilu, tesnění pod makovici,tesneí olejové vany, tesnení boční olejové vany, gufera ventilu,
Písty
zdvihátka ventilu..
uff moc toho není ale co není zde oslovuju jiné dodavatele, případne objednám z JPN nebo US ..
Napsal: 07.12.2006, 11:39
od buky300zx
Povedz my prosim cenu komplet veci na prednu a zadnu napravu.Capy riadenia,silentbloky.........Ak mozes tak tie ceny rozpis.
Dakujem.
Napsal: 07.12.2006, 11:59
od Idaho
buky300zx píše:Povedz my prosim cenu komplet veci na prednu a zadnu napravu.Capy riadenia,silentbloky.........Ak mozes tak tie ceny rozpis.
Dakujem.
Mas Sz
Napsal: 07.12.2006, 14:07
od DrSoN
určitě se dneska ozvu,,,
určitě budu chtít těsnění k sacímu potrubí,, a ještě k tý přírubě jak je tam termostat ,, a ještě,, no já to vyfotím :-) a kdyžtak jestli můžu poslat na email? .. jo
Napsal: 07.12.2006, 14:12
od Idaho
DrSoN píše:určitě se dneska ozvu,,,
určitě budu chtít těsnění k sacímu potrubí,, a ještě k tý přírubě jak je tam termostat ,, a ještě,, no já to vyfotím :-) a kdyžtak jestli můžu poslat na email? .. jo
jasně, bohužel nemám přístupné fotky a 200SXmoc neznám , takže nejlepší bude když to doheldáš na matejičkovo stránkách a postneš mi objednací kody, co tam nebude nějak pořešíme a zkusím si zapátrat
Napsal: 07.12.2006, 14:31
od blázen
pro srovnání, v útery sem něco naobjednával v nissanu tak napíšu ceny:
gufera - na vačky a do oil čerpadla 350kč/ks
gufero - to velké na klice - 1200kč/ks
těsnění sání - ty velké co těsní kanálky - 300kč druhe 400kč
kluzne ložisko v klice pod setrvákem - 200kč/ks
pouzdra na pístní šepy 280kč/ks
prostě hnus
Napsal: 07.12.2006, 14:46
od Idaho
blázen píše:pro srovnání, v útery sem něco naobjednával v nissanu tak napíšu ceny:
gufera - na vačky a do oil čerpadla 350kč/ks
gufero - to velké na klice - 1200kč/ks
těsnění sání - ty velké co těsní kanálky - 300kč druhe 400kč
kluzne ložisko v klice pod setrvákem - 200kč/ks
pouzdra na pístní šepy 280kč/ks
prostě hnus
gufero kliky
přední N11082 ( 13510-53J10 ) 76,-
zadní N21063 ( 12279-D0100) 186,-
těsnění sání :
N61049 (14035-78j01) 188,-
N61034 (14035-53J00) 107,-
N61093 259,-
na gufera vaček a ventilu mám jiného dodavatele a má docela příznivé ceny ( toyotáci si nestěžují
). - jinak jsem to bral pro SR20DET..
co jsme nasel dodal jsme i s číslama nissanu
Napsal: 07.12.2006, 15:54
od blázen
škoda žes to semhle nenapsal v pondělí mohl sem ušetřit
aspon z a ty gufera a těsnění
Napsal: 07.12.2006, 18:21
od Idaho
blázen píše:škoda žes to semhle nenapsal v pondělí mohl sem ušetřit
aspon z a ty gufera a těsnění
njn co s edá dělat, toyotáci mne znaj, hondaři taky, na nissanácké forum jsem zatím nezabloudil, docela jsem se sem obával jít po zkušenostech z drift fora
- ale mile jste mne překvapili
Napsal: 07.12.2006, 18:43
od Martin_534
no todle bylo vždycky pohodový forum, a chodí sem trochu jiná skupina lidí než na df, i když spousta lidí odsud chodí i tam a obráceně
Napsal: 07.12.2006, 19:20
od blázen
nadruhou stranu mě těší že to bude origo.. ikdyž vyhodim dvojku do luftu
Napsal: 07.12.2006, 20:29
od Idaho
blázen píše:nadruhou stranu mě těší že to bude origo.. ikdyž vyhodim dvojku do luftu
no konkrétně u tech gufer te mohu ujistit že to na 99% bude to samé
- zkušenost od Toyot a Hond
lišit se to bude jen obrázkem na krabici
stejen tak i svíčkové kabely a ložiska do kol, u dalších dílu je to už ruzné, protože záleží kde probíhalo skládání vozu ( např. Honda JPN a GB používá každá jinéh o výrobce tesnění a v některývch případech i náboju do kol )
Napsal: 07.12.2006, 20:49
od blázen
jo stim souhlasím už se do motoru použil i neorigo a neměl sem problem.. ale neměl sem ted kde je koupit, tak sem vzal origo,.. pokud pujdou nekoupit a nissan si je nechá tak koupím od Idaha