Napsal: 13.07.2003, 18:07
Tak mám kone?n? na aut? namontovaný mezichladi? pat?i?ných rozm?r?.
Je to nový IC z Iveca a je 3,5krát v?t?í proti p?vodnímu. Je samoz?ejm?
umíst?ný p?ed vodním chladi?em,který je posunutý o 10cm k motoru. Dostat
ho na místo byla milimetrová práce a trvalo nám to s kolegou 2 dny. P?i montá?i bylo nutné provést spoustu úprav,po?ínaje vým?nou p?vodní baterky za men?í (ale tém?? stejn? výkonnou) a je?t? ji oto?it o 90stup??=
=mírná úprava kaslíku.Kdybych nem?l místo airboxu kónický filtr, tak bych tam chladi? taky nedostal.Dále jsem musel p?emístit tu ?ernou válcovou nádobu (nevím co to je). Dále jsem musel natahat nové potrubí,které jsem
m?l u? celkem p?ipravené.(pova?ené kolena+osoutru?ené trubky +rovné hadice z Barum prodejny+original gumové kolena).Oba chladi?e bylo samoz?ejm? nutné umístit na silentbloky,neboť karoserie pracuje a mohlo by dojít k jejich po?kození.Te? u? mi zbývá pouze doladit n?které drobnosti.
Te? u? mám cestu k vy??ímu výkonu otev?enou.(Zbývá mi u? pouze zvednout plnící tlak z 12 na 15Psi).
Mimochodem ze stránek norissdesgn vyplývá,?e p?i tlaku 15Psi se pouhou vým?nou intercooleru za pat?i?n? v?t?í zvedne výkon o 30 koní.
A? to v?echno dod?lám ,pod?lím se o jízdní dojmy.Doposud mi to d?lalo p?i pru?ném zrychlení na p?tku ze 100 na 200 za cca 19 sekund.(Podle m? jeden z nejlep?ích zp?sob?,jak zjistit skute?né zlep?ení motoru).
Je to nový IC z Iveca a je 3,5krát v?t?í proti p?vodnímu. Je samoz?ejm?
umíst?ný p?ed vodním chladi?em,který je posunutý o 10cm k motoru. Dostat
ho na místo byla milimetrová práce a trvalo nám to s kolegou 2 dny. P?i montá?i bylo nutné provést spoustu úprav,po?ínaje vým?nou p?vodní baterky za men?í (ale tém?? stejn? výkonnou) a je?t? ji oto?it o 90stup??=
=mírná úprava kaslíku.Kdybych nem?l místo airboxu kónický filtr, tak bych tam chladi? taky nedostal.Dále jsem musel p?emístit tu ?ernou válcovou nádobu (nevím co to je). Dále jsem musel natahat nové potrubí,které jsem
m?l u? celkem p?ipravené.(pova?ené kolena+osoutru?ené trubky +rovné hadice z Barum prodejny+original gumové kolena).Oba chladi?e bylo samoz?ejm? nutné umístit na silentbloky,neboť karoserie pracuje a mohlo by dojít k jejich po?kození.Te? u? mi zbývá pouze doladit n?které drobnosti.
Te? u? mám cestu k vy??ímu výkonu otev?enou.(Zbývá mi u? pouze zvednout plnící tlak z 12 na 15Psi).
Mimochodem ze stránek norissdesgn vyplývá,?e p?i tlaku 15Psi se pouhou vým?nou intercooleru za pat?i?n? v?t?í zvedne výkon o 30 koní.
A? to v?echno dod?lám ,pod?lím se o jízdní dojmy.Doposud mi to d?lalo p?i pru?ném zrychlení na p?tku ze 100 na 200 za cca 19 sekund.(Podle m? jeden z nejlep?ích zp?sob?,jak zjistit skute?né zlep?ení motoru).