Stránka 1 z 2
super dvoukilo na prodej
Napsal: 15.12.2006, 22:08
od Kentoya
pokud by někdo chtěl to moje tak za 200 je k mání, úpravy všichni znáte, je to 5000 po kompletní go všeho, jen mu chybí lak, ta cena je víceméně za cenu dílů práce a nájmy se vůbec neodvažuji počítat, pokud prodám zůstanu nissanu věrný, abych předešel spekulacím, ale mám už trochu jiné plány a dvoukilo z ca18det mi prostě přestává stačit, prostě i kdybych z něj dostal 400 kobyl je to furt pro mě málo, pokud neprodám tak si ho nechám a další plány budu řešit až našetřím, jinak v členech je snad všechno o autě napsaný, to pro ty co to neví a jinak cena dílů je i s autem někde okolo 250, s prací a nájmem okolo 350
Napsal: 16.12.2006, 00:59
od Kentoya
a nebo samotnej motor
po kompletní go cca 25 000
písty a blok 1 brus cca 15 000
kovaný ojnice cca 22 000
kovaný setrvák cca 10 000
duralová řemenice cca 3 000
nová spojka komplet cca 5 000
turbo t 28 cca 16 000
chip s2 cca 2 000
a barvičky a komaxit na motoru cca 2 000
celkem rovných 100 000
tato varianta se mi jeví jako lepší pro mne, do kastle bych šoupl nějaký 6ti vál at to trochu jede
Napsal: 16.12.2006, 01:25
od Heini
Ta spojka je serie
Napsal: 16.12.2006, 10:50
od Kentoya
spojka je komplet serie od luka lamela přitlačak ložisko stála okolo 4,8
Re: super dvoukilo na prodej
Napsal: 16.12.2006, 12:48
od Peca
Kentoya píše: prostě i kdybych z něj dostal 400 kobyl je to furt pro mě málo0
A kolik by tě tak "uspokojilo"?
Napsal: 16.12.2006, 13:27
od Kentoya
800 a budu klidnej
Napsal: 16.12.2006, 13:40
od Elviiis
Kuva kentoyo 800
A s kym budu jezdit na kafe az to v 350 posles do nejaky pomlau jedouci popelnice
Hm i kdyz mit love tak boch ho vzal a nacpal do colta
to by byl masakr sakra.
Napsal: 16.12.2006, 14:11
od rozum
vymenis DE saci vacku za 2 DET?
Napsal: 16.12.2006, 19:42
od Kentoya
nee ty 248 vačky nechám v motoru
Napsal: 16.12.2006, 19:47
od cornhollio
jak to slape s tema vačkama ??? kdy to ma plnej tlak a kdy to zacina a tak
Napsal: 16.12.2006, 19:52
od Kentoya
nějak jsem to nesledoval, mě spíš zaráželo to, že do 0,7 ten tlak lezl jako u t25 (možná o fous rychleji), ale stále plynule, a od 0,7 do 1,5 to byla mrda otázka desetin vteřiny, prostě ten motor podruhé nakopl, pocit dábelskej, ale protože mě nějak nebrou ani sprinty ani drifty, tak nevím kdy to nakopává, nějak jsem to nesledoval
Napsal: 16.12.2006, 19:58
od buky300zx
Ak sa smiem spitat tak ake seriove vacky mate v CA?
Lebo ja mam 264/262.
Napsal: 16.12.2006, 20:07
od Kentoya
248/240
Napsal: 16.12.2006, 20:22
od buky300zx
Dost "tupe"nie?
Napsal: 17.12.2006, 10:36
od raddy
buky300zx píše:Dost "tupe"nie?
to je nadlhsiu debatu, len strucne poviem ze dynamika prudenia zmesi u preplnovaneho motora nevyzaduje ani zdaleka nejake extra ostre vacky, to vseobecne.
Predlzenie doby otvorenia vaciek posuva krut. moment do vyssich otacok.
No a tvoj motor je 3litrovy sestvalec, 2 ventily na valec, ktory ma viac krutiaceho momentu v nizsich otackach ako 1.8l stvorvalec 16V. Preto si mozes dovolit dlhsiu dobu otvorenia vaciek.
Na nasom seriovom motore by taketo vacky znamenaly nepriaznivy priebeh krutiaceho momentu v nizsich otackach.
Aspon taky mam nazor