Napsal: 22.07.2003, 19:56
Tak jsem se kone?n? dostal k tomu auto po?ádn? otestovat. Momentáln? v n?m mám konus filtr,katalyzátor pry?,pr?chozí tlumi? výfuku, ?ip od raddyho,
iridium sví?ky,IC z Iveca a tlak 12psi.(A? namontuji dump ventil tak ho je?t? zvednu).Musím ?íct,?e auto jede úpln? jinak.Nárust výkonu je dost znát.V táhlém kopci kde se mi to kdysi poda?ilo rozjet na p?tku 170 jsem dnes s p?ehledem ud?lal 190.Nejv?t?í skok ale ud?lala vým?na IC.Zrychlení na p?tku ze 100 na 200 se po vým?n? zlep?ilo o 1,5sec.,tak?e te? to d?lám za 17,5s.(nemoh by to n?kdo pro porovnání zm??it se sériovkou?)Navíc mi ale p?i ka?dém prudkém ubrání plynu za?alo st?ílet z výfuku a po vým?n? IC se to je?t? zvýraznilo.(d?lá to taky n?komu s podobn? upraveným motorem?).
Záv?rem musím shrnout,?e v?echny náklady a práce vynalo?ené na tyto úpravy se vyplatí.Te? se je?t? zam??ím na brzdy,proto?e to je slabá stránka tohoto auta.Po vým?n? kapaliny a odvzdu?n?ní se to sice trochu zlep?ilo,ale po?ád je to bída.Mimochodem zjistil jsem,?e do r.v.9/91 se dop?edu montovaly 257mm kotou?e a potom 280mm.Já mám bohu?el r.v.90.Ale za 4500k? jde koupit pár sportovních vrtaných 257 kotou?? a za 3000k? závodní brzd. desky. Tak pouva?uju nad dal?í investicí.
Zatím tuningu zdar.
iridium sví?ky,IC z Iveca a tlak 12psi.(A? namontuji dump ventil tak ho je?t? zvednu).Musím ?íct,?e auto jede úpln? jinak.Nárust výkonu je dost znát.V táhlém kopci kde se mi to kdysi poda?ilo rozjet na p?tku 170 jsem dnes s p?ehledem ud?lal 190.Nejv?t?í skok ale ud?lala vým?na IC.Zrychlení na p?tku ze 100 na 200 se po vým?n? zlep?ilo o 1,5sec.,tak?e te? to d?lám za 17,5s.(nemoh by to n?kdo pro porovnání zm??it se sériovkou?)Navíc mi ale p?i ka?dém prudkém ubrání plynu za?alo st?ílet z výfuku a po vým?n? IC se to je?t? zvýraznilo.(d?lá to taky n?komu s podobn? upraveným motorem?).
Záv?rem musím shrnout,?e v?echny náklady a práce vynalo?ené na tyto úpravy se vyplatí.Te? se je?t? zam??ím na brzdy,proto?e to je slabá stránka tohoto auta.Po vým?n? kapaliny a odvzdu?n?ní se to sice trochu zlep?ilo,ale po?ád je to bída.Mimochodem zjistil jsem,?e do r.v.9/91 se dop?edu montovaly 257mm kotou?e a potom 280mm.Já mám bohu?el r.v.90.Ale za 4500k? jde koupit pár sportovních vrtaných 257 kotou?? a za 3000k? závodní brzd. desky. Tak pouva?uju nad dal?í investicí.
Zatím tuningu zdar.