Napsal: 31.07.2003, 11:52
Tak pani, poradim vam ako dosiahnut ovela lepsiu pruznost motora kvalitnejsim zapojenim FPR.
Staci ak odpojite riadiacu hadicku z FPR (to je ta co ide z vrchu FPR) a niecim ju upchat. Zo zadu sacieho bloku (alebo ako sa to vola, ten hlinikovy kus za klapkou ) ide tenka hadicka popod okno poza motor z vrchu a konci na soferovej strane pod nadrzkou na brzd. kvapalinu v takom ize s dalsimi hadickami (popis na hovado, javiem, ale ide tam len jedna hadicka zozadu priamo z vstupneho bloku). Tak tuto hadicku rozrezat a dat tam T kus a z neho napojit hadicku do FPR.
Teoria je taka, ze ovladaci podtlak do FPR zoberieme priamo zo sania (t.j. ten kotry je dolezity) a obideme ventil pre studene otacky ktory v tom vsetkom robi neplechu :rolleyes:
Skuste (aj ked by som sa divil keby to niekdo z tak blbeho popisu pochopil :rolleyes: ) je to fakt pecka!!!! Nespoznate svoje auto :blink:
FPR=fuel pressure regulator
<!--EDIT|raddy|Jul 31 2003, 01:45 PM-->
Staci ak odpojite riadiacu hadicku z FPR (to je ta co ide z vrchu FPR) a niecim ju upchat. Zo zadu sacieho bloku (alebo ako sa to vola, ten hlinikovy kus za klapkou ) ide tenka hadicka popod okno poza motor z vrchu a konci na soferovej strane pod nadrzkou na brzd. kvapalinu v takom ize s dalsimi hadickami (popis na hovado, javiem, ale ide tam len jedna hadicka zozadu priamo z vstupneho bloku). Tak tuto hadicku rozrezat a dat tam T kus a z neho napojit hadicku do FPR.
Teoria je taka, ze ovladaci podtlak do FPR zoberieme priamo zo sania (t.j. ten kotry je dolezity) a obideme ventil pre studene otacky ktory v tom vsetkom robi neplechu :rolleyes:
Skuste (aj ked by som sa divil keby to niekdo z tak blbeho popisu pochopil :rolleyes: ) je to fakt pecka!!!! Nespoznate svoje auto :blink:
FPR=fuel pressure regulator
<!--EDIT|raddy|Jul 31 2003, 01:45 PM-->