Stránka 1 z 1

Napsal: 31.07.2003, 11:52
od raddy
Tak pani, poradim vam ako dosiahnut ovela lepsiu pruznost motora kvalitnejsim zapojenim FPR.
Staci ak odpojite riadiacu hadicku z FPR (to je ta co ide z vrchu FPR) a niecim ju upchat. Zo zadu sacieho bloku (alebo ako sa to vola, ten hlinikovy kus za klapkou :P ) ide tenka hadicka popod okno poza motor z vrchu a konci na soferovej strane pod nadrzkou na brzd. kvapalinu v takom ize s dalsimi hadickami :D :D (popis na hovado, javiem, ale ide tam len jedna hadicka zozadu priamo z vstupneho bloku). Tak tuto hadicku rozrezat a dat tam T kus a z neho napojit hadicku do FPR.
Teoria je taka, ze ovladaci podtlak do FPR zoberieme priamo zo sania (t.j. ten kotry je dolezity) a obideme ventil pre studene otacky ktory v tom vsetkom robi neplechu :rolleyes:
Skuste (aj ked by som sa divil keby to niekdo z tak blbeho popisu pochopil :rolleyes: ) je to fakt pecka!!!! Nespoznate svoje auto :blink:
FPR=fuel pressure regulator



<!--EDIT|raddy|Jul 31 2003, 01:45 PM-->

Napsal: 01.08.2003, 12:47
od Ondrey
raddy píše:Tak pani, poradim vam ako dosiahnut ovela lepsiu pruznost motora kvalitnejsim zapojenim FPR...
No covece, nepochopil jsem z toho vubec nic.. :(

Napsal: 01.08.2003, 13:20
od doublejay
Ja jsem to pochopil uplne jasne, manual strana 128 da lepsi prehled. Proste odpojis hadicku z "pressure regulator control solenoid valve", ktera jde do horni casti FPR, na strane regulatoru ji ucpes a hadicku z FPR napojis do T, ktere pro zmenu namontujes na hadicku jdouci ze zadni casti bloku s napisem ECCS (sani). A je to... B) Je to vlastne obejiti jednoho ovladaciho prvku FPR (pressure regulator control), ktery je zase rizeny z ECU (znacne zpozdeni, nez si ti trpaslici behajici v kabelech vymeni vsechny poznatky z provozu a mozecek ECU si to prezvejka) a nahrazeni rizenim ze sani, ktere je pro chovani motoru nejdulezitejsi polozkou. Odezva primo od klapky je prece jen rychlejsi... :D Jo, ale v tomto usporadani tak prasknout membrana FPR a benzin se dostat do vzduchoveho sani, to by bylo radosti!!! :ph34r:



<!--EDIT|doublejay|Aug 1 2003, 01:58 PM-->

Napsal: 01.08.2003, 14:27
od raddy
doublejay píše:Ja jsem to pochopil uplne jasne, manual strana 128 da lepsi prehled. Proste odpojis hadicku z "pressure regulator control solenoid valve", ktera jde do horni casti FPR, na strane regulatoru ji ucpes a hadicku z FPR napojis do T, ktere pro zmenu namontujes na hadicku jdouci ze zadni casti bloku s napisem ECCS (sani). A je to... B) Je to vlastne obejiti jednoho ovladaciho prvku FPR (pressure regulator control), ktery je zase rizeny z ECU (znacne zpozdeni, nez si ti trpaslici behajici v kabelech vymeni vsechny poznatky z provozu a mozecek ECU si to prezvejka) a nahrazeni rizenim ze sani, ktere je pro chovani motoru nejdulezitejsi polozkou. Odezva primo od klapky je prece jen rychlejsi... :D Jo, ale v tomto usporadani tak prasknout membrana FPR a benzin se dostat do vzduchoveho sani, to by bylo radosti!!! :ph34r:
No pozrime ho inteligenta jedneho, pochopil to na jednotku :lol: B) . A ked praskene membrana, uzijes si tak ci tak :blink: :lol:

Napsal: 01.08.2003, 14:53
od doublejay
Who wants to live forever??? :P :D