uzitecne programy kolem aut

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

uzitecne programy kolem aut

Příspěvek od rozum »

rozumik/CarTest.rar [ 402kB ] - spousta vypoctu, vmax, zrychleni, moznost nastavit furu parametru auta, trati, pocasi, obri databaze prednastavenych aut.. Doporucuju
rozumik/EngineVE.exe [ 133kB ] - vypocet VE motoru
rozumik/EngSize.exe [ 133kB ] - nezjistoval jsem
rozumik/turbocalc.exe [ 726kB ] - neco na vypocet turba, nezkousel jsem
rozumik/M3DK%20Demo.rar [ 544kB ] - program na simulaci map do ecu

jestli mate neco dobreho, poslete SZ a ja to sem pridam.
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Díky moc, ten car test je boží. Akorát bych podle něj být na stovce o 0,4s rychleji, musím na tom zapracovat ;)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Peca píše:Díky moc, ten car test je boží. Akorát bych podle něj být na stovce o 0,4s rychleji, musím na tom zapracovat ;)
Najvia sa mi paci ten graf spotreby :) Napr. na 5-ke pri 150 iba 11 litrov alebo pri 200-ke 16 je uplne super (ked je to tak, podla mojich skusenosti je to mozne).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

Je mozny aby to pri 50kmh na ctverku zralo jen cca 7.5 litru (stage2)??
Jinak nekde jsem cetl ze auta s turbem je pro nizsi spotrebu lepsi drzet v otackach kdy uz tlaci turbo, ale podle tohoto programu to tak neni...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Peca píše:Je mozny aby to pri 50kmh na ctverku zralo jen cca 7.5 litru (stage2)??
Jinak nekde jsem cetl ze auta s turbem je pro nizsi spotrebu lepsi drzet v otackach kdy uz tlaci turbo, ale podle tohoto programu to tak neni...
Totok su spotreby serie. S2 samo ze zerie trochu viac.

Styrka zerie 7.5 pri 75-80 kmh (ked som dobre prilozil pravitko :))

No a s tymi otackami, ked ides napr. konstantnou rychlostou do cca 150 kmh tak si stale vo vakuu. Turbo tlaci len pri zrychlovani alebo ked uz ides fast rychlo. S tymi otackami to skor plati na atmo by som povedal, ale tiez len do urcitej rychlosti (ked este odpor vzduchu neni velky). Pozri si Civic Del Sol VTEC 1994 napr. na dvojke ma mensiu spotrebu pri 80 nez pri 60 :)

Teraz ma napadlo, ze si mozno myslel, ze je lepsie kvoli spotrebe ist pri 80 radsej na trojke 3500 otm nez na stvorke 2500 otm. Ale to bude skor tym, ze ked chces zrychlit (hoci aj mierne) tak na tej stvorke bude ECU vstrekovat viac benzinu nez na tej trojke.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 22.01.2007, 17:06, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

podekujte martinovi za misto na ftp. DEKUJEME! :)
jinak na ty grafy bych se moc nespolehal, spis je berte orientacne.
nahral sem novou verzi, nacpal sem do ni RS13 a RPS13, akorat ani po par hodinach vyladovani a intenzivni komunikaci s martinem se mi to nepodarilo dostat pod 7sekund u ca18det. kdyztak k tomu muzu napsat kratky manual, ale zas tak slozity to asi neni :)
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

"Comparisons test" je tiez super polozka.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

len k spotrebam pri roznych cipoch. akykolvek dobre spraveny cip je optimalnejsi ako seriova ecu. Pokial tlak turba neprekroci seriovy tlak, tak spotreba by mala byt rovnaka alebo nizsia, ako so seriovou ecu a je jedno ci ma motor 200 alebo 300k. Samozrejme to plati len vtedy, ked sa nemenia vacky a ine diely, ktore vyrazne menia priebeh krutiaceho momentu.
Vsetky vykonove upravy turbo motora (okrem zvysenia tlaku turba) sa tykaju odstranenia restrikcii v sani a vyfuku, tym sa zlepsuje ucinnost motora. Pokial nedojde upravami k vyraznejsej zmene priebehu krut. momentu, nie je dovod na zvysenie spotreby, samozrejme pri rovnakych podmienkach.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Peca píše:keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?
mal by si mat take otacky, pri ktorych je pri danej rychlosti najvyssi podtlak v sani.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Peca píše:keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Tych 7.5 je pri 75-80. Podla mna je to normalne. Predsa len je to 1.8 a ked netlaci tubo nema dovod mat vysoku spotrebu.

Peca píše: Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?
No ja ked klesnem pod 50-ku tak tam davam trojku. Uz len kvoli tlaku oleja a alternatoru :)
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 22.01.2007, 17:40, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

raddy píše:
Peca píše:keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?
mal by si mat take otacky, pri ktorych je pri danej rychlosti najvyssi podtlak v sani.
Presne. Budik tlaku je moj merac okamzitej spotreby :D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca »

raddy píše:
Peca píše:keni: Tak ja predpokladam ze kdyz upravim parametry auta podle stage 2 tak to podle toho pocita spotrebu. A 7.5l pri 50kmh mi prijde docela malo..
Jinak abysme to uzavreli...je tedy lepsi pri cruisovani po meste jet na 4 nebo 3?
mal by si mat take otacky, pri ktorych je pri danej rychlosti najvyssi podtlak v sani.
Supr, diky moc!
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 »

NEMÁTE EŠTE NIEČO NEW? :-D
Z-Club Bratislava
Uživatelský avatar
docertabum
user
Příspěvky: 69
Registrován: 23.04.2007, 22:34
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od docertabum »

nasiel som Autodata v3.16, ma to par CDciek, ale uplne postacuje CD1 a CD2 :) je tam aj moja milovana Nissan Silvia S12, r.v.85 :))

http://www.autodata.ltd.uk/cd-prod.asp?cd=CD1
Odpovědět