spojka
Napsal: 23.02.2007, 23:52
není to víceméně návod, jen pár drobných rad, co se může stát
dnes jsem v 11 hodin namontoval na auto hlavní spojkový válec po repasi a nešlo zařadit, zrepasoval jsem druhej a nešlo zařadit, zrepasoval jsem pomocnej a nešlo zařadit (stále to počítalo zuby), různě jsem nastavoval táhla, vše přeměřoval a nešlo zařadit, hlavní válec šel až na doraz a spodní něco přes centimetr, 19 hodin stále nešlo zařadit, vše perfektně odvzdušněné ale nešlo zařadit, vypreparoval jsem odvzdušnovací kostku pod autem zapojil hlavní spojkový válec na pomocný napřímo, bez té kostky a nešlo zařadit, s kladivem jsem chodil okolo auta aby dostalo strach ale stále nešlo zařadit, jímali mě mdloby, ale nic naplat nešlo zařadit, no a jak jsem byl vzteklej tak jsem si řekl, že si aspon najedu na nájezd, ale jelikož bych to tam nedodlačil, tak že to udělám přes startér, šupnul jsem dvojku vymáčknul spojku (21 00) nastartuji a najednou šlo řadit, takže závěr je takový, že mi přirostla lamela na setrvačník a proto nešlo zařadit, od začátku bylo vše v pořádku, jen jsem to nevěděl, takže rada dne když to nejde silou a rozumem, tak pomůže startér
a ještě jedna rada pro ty co budou repasovat hlavní spojkový válec a rozvody, určitě si vyhodte tu kostku, stejně je k ničemu a nezapomente na maličkost, že spojkový pedál musí mít alespon 5mm vůli než táhlo začne tlačit na spojkový válec, jinak se vám přetlakuje okruh a spojka bude prokluzovat, proč to pochopíte pokud si pořádně proštudujete hlavní spojkový válec, tak vám to docvakne, pokud nedocvakne stejně nevím jak to napsat, aby jste to pochopili
dnes jsem v 11 hodin namontoval na auto hlavní spojkový válec po repasi a nešlo zařadit, zrepasoval jsem druhej a nešlo zařadit, zrepasoval jsem pomocnej a nešlo zařadit (stále to počítalo zuby), různě jsem nastavoval táhla, vše přeměřoval a nešlo zařadit, hlavní válec šel až na doraz a spodní něco přes centimetr, 19 hodin stále nešlo zařadit, vše perfektně odvzdušněné ale nešlo zařadit, vypreparoval jsem odvzdušnovací kostku pod autem zapojil hlavní spojkový válec na pomocný napřímo, bez té kostky a nešlo zařadit, s kladivem jsem chodil okolo auta aby dostalo strach ale stále nešlo zařadit, jímali mě mdloby, ale nic naplat nešlo zařadit, no a jak jsem byl vzteklej tak jsem si řekl, že si aspon najedu na nájezd, ale jelikož bych to tam nedodlačil, tak že to udělám přes startér, šupnul jsem dvojku vymáčknul spojku (21 00) nastartuji a najednou šlo řadit, takže závěr je takový, že mi přirostla lamela na setrvačník a proto nešlo zařadit, od začátku bylo vše v pořádku, jen jsem to nevěděl, takže rada dne když to nejde silou a rozumem, tak pomůže startér
a ještě jedna rada pro ty co budou repasovat hlavní spojkový válec a rozvody, určitě si vyhodte tu kostku, stejně je k ničemu a nezapomente na maličkost, že spojkový pedál musí mít alespon 5mm vůli než táhlo začne tlačit na spojkový válec, jinak se vám přetlakuje okruh a spojka bude prokluzovat, proč to pochopíte pokud si pořádně proštudujete hlavní spojkový válec, tak vám to docvakne, pokud nedocvakne stejně nevím jak to napsat, aby jste to pochopili