Stránka 1 z 3
Tak je to asi tady
Napsal: 28.02.2007, 08:56
od Kytt
Zdravim všechny.Tak jsem si včera zapojil novou hudbu ,jedu to projed přijedu dom a co to náké klepání . Vypadá to na kliku. Klepe to jen při zahřátém motoru na volnoběh a vypadáto že dole pod vanou. Ale bude to asi ono. Takže bude co dělat. To mě mladá asi už
Jinak jsem se chtěl optat jestli to rozdělám spodek na autě nebo motor ven. Myslím že asi ven.
Re: Tak je to asi tady
Napsal: 28.02.2007, 09:04
od Idaho
Kytt píše:Zdravim všechny.Tak jsem si včera zapojil novou hudbu ,jedu to projed přijedu dom a co to náké klepání . Vypadá to na kliku. Klepe to jen při zahřátém motoru na volnoběh a vypadáto že dole pod vanou. Ale bude to asi ono. Takže bude co dělat. To mě mladá asi už
Jinak jsem se chtěl optat jestli to rozdělám spodek na autě nebo motor ven. Myslím že asi ven.
no vyjmutí kliky předpokládá sundání setrváku, takže pokud máš motor podélně tak to bude záležet na tom jak s edostaneš ke šroubum co drží převodovku ( SXko sem ješte zezpoda nevidel ) ale osobně bych to řešil vytažením motoru ven, je to zadohrab, jde to jak po másle ( supra cca 1-1,5hod )
Napsal: 28.02.2007, 09:08
od Martin_534
přesně tak, motor jde ven hladce, takže určitě ven, čas kterej strávíš vyndáním a zandáním motoru se ti 10x vrátí
nehledě na to, že si nedokážu představit, jak sundáš olejový čerpadlo s motorem v autě
Napsal: 28.02.2007, 09:09
od Kytt
Asi to taky vidím ven. Rovnou ho vypulíruju. Ceny přebrousení kliky nevíte někdo? Jak poznám že už byla přebroušená. Myslím že se tady někdo zminoval že má být něco na prvním pístě napsáno?
Napsal: 28.02.2007, 09:17
od Elviiis
podle čísla na šálech. Je dobrá to udělat hned páč bude mít jen malí vryp. No vzhledem k tomu jak jsem koukal na kentoyu tak je určo lepší ten motoř vyndat ale něco váží (no nejni to daihatsu , já možu vyndat motor jednou rukou :-D )
Napsal: 28.02.2007, 09:21
od Kytt
Jojo mám kočku takže toho se nebojim. Jak je to přístupný ke šroubum na převodovce. Měl jsem takhle venku motor ze žíga. Tak by to melo být podobný . Mám doma jámu
Napsal: 28.02.2007, 09:29
od Elviiis
Kuva jámu zdvihadlo kde to bydlíš že bych tě s té garáže vyhostil. Jinak šrouby zespodu měli jít povolit. Já osobně GOšku nedělal bo jsem měl štěstí a carloz asi zatím taky doufám. Ale cokoliv bueš potřebovat vědět tak se obrať na kentoyu bo ten je dělá už i ze spaní :-D
Napsal: 28.02.2007, 09:41
od Kytt
Jsem vesničan
Já jsem dál zatím jen hořejšek tak kdybých se, se spodkem zasek tak určitě to napíšu .Jo to číslo na tý šále není F-780STD 12111D4200 takhle by to mělo být bez výbrusu kliky
Napsal: 28.02.2007, 09:46
od raddy
samotne loziska sa daju urobit aj zospodu v aute ak je to nutne, samozrejme len v pripade ak nebude treba brusit kluku. inak motor von.
Napsal: 28.02.2007, 09:50
od Kentoya
první odpoj elektriku a polož na okna, sundej chladič i s trubkama a IC i strubkama, z motoru sundej startér jako první, je tam horší přístup na horní šroub co drží startér a potom je ještě horší přístup na šroub co je nahoře mezi blokem a převodovkou, jinak ostatní jsou v pohodě, jinak před startérem a čidlem klepání je vhodné sundat takové železo ve tvaru uzavřené V (trojúhelník) a je ze strany spolujezdcova podběhu a drží sání k bloku motoru, jinak je strašný problém odpojit to čidlo a těžko se sundává startér, když už budeš dělat spodek motoru, zkontroluj olejové čerpadlo, a vyměn kroužky na pístech a zkontroluj hlavu a určitě nové rozvody
Napsal: 28.02.2007, 09:59
od Kytt
Joj díky , No kroužky jsem měl meněný před 2rokama plus ventyly. Ale radči kouknu. Kolikrát je možno přebrousit kliku?
Napsal: 28.02.2007, 10:02
od Elviiis
Pokud vím tak třikrát.
Napsal: 28.02.2007, 10:06
od Kytt
Byl bych spokojenej kdyby nebyla ani jednou :-D
Napsal: 28.02.2007, 10:48
od Kytt
Nevíte tak cenu gen. spodku jestli mám nemám šetřit
Napsal: 28.02.2007, 10:50
od Kentoya
Kytt píše:Joj díky , No kroužky jsem měl meněný před 2rokama plus ventyly. Ale radči kouknu. Kolikrát je možno přebrousit kliku?
jak byly dělaný tak s nima nic nedělej, na autě šály taky nedělej, obrovský problém sundat vanu (ale jde to s přizvednutím motoru ze silentbloků, ale ještě větší oser je tam tu vanu dát s dobře namazeným těsněním, na 95 % ti můžu tvrdit, že ti poteče olej pod vanou jak to budeš dělat na autě, takže motor ven a určitě si zkontroluj olejové čerpadlo, já to neudělal a po 1000km jsem dělal šály znovu