Stránka 1 z 2
Napsal: 31.10.2003, 12:03
od doublejay
Tak jsem si nechal vymenit motor v dobre nadeji, ze bude konec nizkym tlakum a konecne se svezu. Jeden valec je opet v pr..., do oleje jde asi benzin - olej je po benzinu citit (po ujeti cca 350km klidnou jizdou, zadna brzda-plyn). Po naliti oleje do valce stoupne tlak na temer neuveritelnou hodnotu. Bydlim v panelaku a parkuju pred domem, moje servisni moznosti konci na vymene zarovek a doliti provoznich kapalin a uz me ten stav problemu za problemem nejak prestava bavit...
Na doporuceni mechanika jdu udelat pokus s petrolejem, jestli nejsou zapecene krouzky, kdyz to nepomuze, tak asi prekrouzkovat a rychle s tim kramem z domu... :ph34r:
<!--EDIT|doublejay|Oct 31 2003, 03:42 PM-->
Napsal: 05.11.2003, 20:23
od blázen
doublejay píše:Tak jsem si nechal vymenit motor v dobre nadeji, ze bude konec nizkym tlakum a konecne se svezu. Jeden valec je opet v pr..., do oleje jde asi benzin - olej je po benzinu citit (po ujeti cca 350km klidnou jizdou, zadna brzda-plyn). Po naliti oleje do valce stoupne tlak na temer neuveritelnou hodnotu. Bydlim v panelaku a parkuju pred domem, moje servisni moznosti konci na vymene zarovek a doliti provoznich kapalin a uz me ten stav problemu za problemem nejak prestava bavit...
Na doporuceni mechanika jdu udelat pokus s petrolejem, jestli nejsou zapecene krouzky, kdyz to nepomuze, tak asi prekrouzkovat a rychle s tim kramem z domu... :ph34r:
ty motory se zlutým chlapík?m z japanlandu moc nepovedly, ?e???
.. já u? ty 1.8T taky nechcu ani vid?t. furt ty motory vytahovat a opravovat, hnus.. na?t?stí jááá u? zase jezdím ale mám pod prdelí jen 133k... ikdy? vlastn? mi taky ode?la Water Pump.. a zrovna na tenhle motor ji nikdo nevyrábí..
Napsal: 06.11.2003, 10:23
od doublejay
Ne?ekl bych, ?e se (konstruk?n?) nepovedly, na t?chhle autech je sice pon?kud blb? vy?e?ený olej a sériové brzdy, ale spí? je huntují jejich p?vodní majitelé a? na kost, ani? by se trochu starali (aspo? v?asné vým?ny provozních náplní), bourají, proto?e nezvládají ty kon? pod kapotou a pak prodávají nám, kte?í tou?íme po výkonech, ale na rozdíl od nich nemáme chechtáky na nákup nového. Sportovn? lad?ný motor je prost? po 100000km odje?d?ný (které jiné auto 1.8 má v základu p?es 120kW, kdy? t?eba Golf3 1.8 má n?jakých 55???) a repase znamená tém?? v?echno vym?nit + spoustu práce, navíc s ne úpln? jistým výsledkem. Odborníka nezaplatí? a u domácích montér? musí? po?ítat se v?ím... Hlavní pr?ser jsou ale blbé nákupy. To jen sype?, sype? a sype? a málo se vozí?, proto?e se vozil u? n?kdo p?ed tebou.
Napsal: 06.11.2003, 11:15
od raddy
CA18det je asi najlepsi motor aky kedy Nissan vyrobil, na tom sa zhoduju odbornici na tuto znacku, len tak mimochodom. Pomer hmotnost, vydrz, vykon... Napr. seriove vnutornosti zvladaju vykony okolo 350k, manualna prevodovka je dimenzovana do 450k.....
Napsal: 06.11.2003, 15:13
od Ondrey
raddy píše:CA18det je asi najlepsi motor aky kedy Nissan vyrobil..
Je to tak, Raddy ma uplnou pravdu. Zrovna vcera jsem na netu nasel par stranek japonskych tuningovych firem a ty az do vykonu okolo 400 koni nemeni seriovy mechanicky casti motoru a pritom zarucuji zachovani jeho zivotnosti.
Spis se ty problemy opravdu tykaji spatnyho zachazeni ze strany predchozich majitelu.
Kdyz ma auto (jakykoliv, ne jen dvoustovka) nalitano 200.000 a celou dobu s nim jezdilo nejaky prase, ktery na nej s@#$o, nepomuze mu ani zazrak.
Napsal: 06.11.2003, 19:22
od blázen
Ondrey píše:raddy píše:CA18det je asi najlepsi motor aky kedy Nissan vyrobil..
Je to tak, Raddy ma uplnou pravdu. Zrovna vcera jsem na netu nasel par stranek japonskych tuningovych firem a ty az do vykonu okolo 400 koni nemeni seriovy mechanicky casti motoru a pritom zarucuji zachovani jeho zivotnosti.
Spis se ty problemy opravdu tykaji spatnyho zachazeni ze strany predchozich majitelu.
Kdyz ma auto (jakykoliv, ne jen dvoustovka) nalitano 200.000 a celou dobu s nim jezdilo nejaky prase, ktery na nej s@#$o, nepomuze mu ani zazrak.
ten motor co je ve dvoukilech je starý st?ep který se montoval u? kdysi do n?jakých sunny a podobných sko?ápek.. jen k n?mu p?idali turbo a ten motor ten nápor prost? dlouho nevydr?í.. jen mimochodem na?el jsem stránky na úpravu 240sx na 240sx Turbo je tam potom n?jakých 284HP 0-60mil 5,88s..ale je to celkem náro?ná úprava.. dvoukilo je bez pochyb super v?z, ale jak se za?ne kazit... m?j soused d?lá v Ostrav? v servisu kde opravují jen nissany a ?íkal ?e od dvoukila dát rad?ji ruce pry? pokud nejsem milioná? a nemám co napráci, jen to opravovat...
Napsal: 07.11.2003, 07:54
od raddy
blázen píše:Ondrey píše:raddy píše:CA18det je asi najlepsi motor aky kedy Nissan vyrobil..
Je to tak, Raddy ma uplnou pravdu. Zrovna vcera jsem na netu nasel par stranek japonskych tuningovych firem a ty az do vykonu okolo 400 koni nemeni seriovy mechanicky casti motoru a pritom zarucuji zachovani jeho zivotnosti.
Spis se ty problemy opravdu tykaji spatnyho zachazeni ze strany predchozich majitelu.
Kdyz ma auto (jakykoliv, ne jen dvoustovka) nalitano 200.000 a celou dobu s nim jezdilo nejaky prase, ktery na nej s@#$o, nepomuze mu ani zazrak.
ten motor co je ve dvoukilech je starý st?ep který se montoval u? kdysi do n?jakých sunny a podobných sko?ápek.. jen k n?mu p?idali turbo a ten motor ten nápor prost? dlouho nevydr?í.. jen mimochodem na?el jsem stránky na úpravu 240sx na 240sx Turbo je tam potom n?jakých 284HP 0-60mil 5,88s..ale je to celkem náro?ná úprava.. dvoukilo je bez pochyb super v?z, ale jak se za?ne kazit... m?j soused d?lá v Ostrav? v servisu kde opravují jen nissany a ?íkal ?e od dvoukila dát rad?ji ruce pry? pokud nejsem milioná? a nemám co napráci, jen to opravovat...
ca18det sa nedaval do sunny. Tam boly ca16de a sr20det a este 1.4L. Pokial viem, bol vyvinuty len pre 200sx, nikde predtym nebol a uz vobec nie bez turba. Inak uz ma unavuje tema dobre auta versus nissan 200sx. Kazdy nech si uvazi sam ci auto chce a ake a potom nech si aj uziva trapenia/radosti s nim.
Howgh
Napsal: 07.11.2003, 12:25
od Ondrey
raddy píše:... Inak uz ma unavuje tema dobre auta versus nissan 200sx. ...
YES YES YES!!!
Raddy, konecne to je rozlousknuty
Uz to bylo potreba. Dvoukilo je srdecni zalezitost a kdo chce, at si koupi Toyotu Corollu, ta ma v TÜVu nejlep?í hodnocení. :blink:
Jinak nic ve zlym, panove, ale ktery 10 a vice let stary auto neni nutny sem tam opravit? Jedine snad Hummera I, kterej je stavenej na bezudrzbovej provoz do ujeti 200.000 mil.
Navic tema jako "dobry auto vs. 200SX" nema smysl, protoze 200SX dobry auto je. A smytec...
<!--EDIT|Ondrey|Nov 7 2003, 12:26 PM-->
Napsal: 07.11.2003, 18:17
od martin d
raddy píše:blázen píše:Ondrey píše:
Je to tak, Raddy ma uplnou pravdu. Zrovna vcera jsem na netu nasel par stranek japonskych tuningovych firem a ty az do vykonu okolo 400 koni nemeni seriovy mechanicky casti motoru a pritom zarucuji zachovani jeho zivotnosti.
Spis se ty problemy opravdu tykaji spatnyho zachazeni ze strany predchozich majitelu.
Kdyz ma auto (jakykoliv, ne jen dvoustovka) nalitano 200.000 a celou dobu s nim jezdilo nejaky prase, ktery na nej s@#$o, nepomuze mu ani zazrak.
ten motor co je ve dvoukilech je starý st?ep který se montoval u? kdysi do n?jakých sunny a podobných sko?ápek.. jen k n?mu p?idali turbo a ten motor ten nápor prost? dlouho nevydr?í.. jen mimochodem na?el jsem stránky na úpravu 240sx na 240sx Turbo je tam potom n?jakých 284HP 0-60mil 5,88s..ale je to celkem náro?ná úprava.. dvoukilo je bez pochyb super v?z, ale jak se za?ne kazit... m?j soused d?lá v Ostrav? v servisu kde opravují jen nissany a ?íkal ?e od dvoukila dát rad?ji ruce pry? pokud nejsem milioná? a nemám co napráci, jen to opravovat...
ca18det sa nedaval do sunny. Tam boly ca16de a sr20det a este 1.4L. Pokial viem, bol vyvinuty len pre 200sx, nikde predtym nebol a uz vobec nie bez turba. Inak uz ma unavuje tema dobre auta versus nissan 200sx. Kazdy nech si uvazi sam ci auto chce a ake a potom nech si aj uziva trapenia/radosti s nim.
Howgh
Nedá mi to nezareagovat.Pokud vím,tak ten motor se poprvé objevil v Nissanu Silvia (hranaté kupé vzdálen? podobné 200sx),také jako 1,8 s turbem,akorát m?l o n?co ni??í výkon.
Napsal: 07.11.2003, 22:37
od sprinter
Tak to tady procitam a je me z toho smutno.Ja myslel,ze forum je tady proto,abychom si sdelovali svoje poznatky,postrehy a zkusenosti.A zatim se tady hani nebo obhajuje CA18DET.Kdyz uz jsme ale u toho.Uz si nekdo spocital,kolik penez by zaplatil za opravdovy sportak ve slusnem stavu oproti generalce motoru?Ja uz do nej dal za ty roky prez dveste a jeste pocitam casem nejaky peniz padne.Ale jak predeslal raddy-JE TO SRDECNI ZALEZITOST.Pokud se to nekomu nelibi,at si koupi 120citku a muze tunit za pusu az do uplneho vytuneni.Vetsina z nas ma ale toto auto prave kvuli nadeji na vyssi vykon(co si budeme povidat-tech 170 kobyl neni nic moc,ze?) ikdyz to nekteri vzdaji prilis brzy.Takze at si kdochce cochce rika,stejne me nepresvedci,ze je na tom motoru neco spatneho krome lidskeho pristupu.Kdo neveri at si zajede do Piestan a raddy mu to vysvetli nazorne.A jen tak mimochodem:Kdo z vas ma pul melcku na ojetou Supru?
Napsal: 08.11.2003, 10:17
od blázen
Sprinter píše:Tak to tady procitam a je me z toho smutno.Ja myslel,ze forum je tady proto,abychom si sdelovali svoje poznatky,postrehy a zkusenosti.A zatim se tady hani nebo obhajuje CA18DET.Kdyz uz jsme ale u toho.Uz si nekdo spocital,kolik penez by zaplatil za opravdovy sportak ve slusnem stavu oproti generalce motoru?Ja uz do nej dal za ty roky prez dveste a jeste pocitam casem nejaky peniz padne.Ale jak predeslal raddy-JE TO SRDECNI ZALEZITOST.Pokud se to nekomu nelibi,at si koupi 120citku a muze tunit za pusu az do uplneho vytuneni.Vetsina z nas ma ale toto auto prave kvuli nadeji na vyssi vykon(co si budeme povidat-tech 170 kobyl neni nic moc,ze?) ikdyz to nekteri vzdaji prilis brzy.Takze at si kdochce cochce rika,stejne me nepresvedci,ze je na tom motoru neco spatneho krome lidskeho pristupu.Kdo neveri at si zajede do Piestan a raddy mu to vysvetli nazorne.A jen tak mimochodem:Kdo z vas ma pul melcku na ojetou Supru?
supra model 91....super stav = 150 000.. kokn?te n?kdo do autoanonce zahlídl sem tam 300zx r.v. 90 novy model za 60000k?..
Napsal: 08.11.2003, 16:37
od sprinter
blázen píše:Sprinter píše:Tak to tady procitam a je me z toho smutno.Ja myslel,ze forum je tady proto,abychom si sdelovali svoje poznatky,postrehy a zkusenosti.A zatim se tady hani nebo obhajuje CA18DET.Kdyz uz jsme ale u toho.Uz si nekdo spocital,kolik penez by zaplatil za opravdovy sportak ve slusnem stavu oproti generalce motoru?Ja uz do nej dal za ty roky prez dveste a jeste pocitam casem nejaky peniz padne.Ale jak predeslal raddy-JE TO SRDECNI ZALEZITOST.Pokud se to nekomu nelibi,at si koupi 120citku a muze tunit za pusu az do uplneho vytuneni.Vetsina z nas ma ale toto auto prave kvuli nadeji na vyssi vykon(co si budeme povidat-tech 170 kobyl neni nic moc,ze?) ikdyz to nekteri vzdaji prilis brzy.Takze at si kdochce cochce rika,stejne me nepresvedci,ze je na tom motoru neco spatneho krome lidskeho pristupu.Kdo neveri at si zajede do Piestan a raddy mu to vysvetli nazorne.A jen tak mimochodem:Kdo z vas ma pul melcku na ojetou Supru?
supra model 91....super stav = 150 000.. kokn?te n?kdo do autoanonce zahlídl sem tam 300zx r.v. 90 novy model za 60000k?..
Vidim,ze jsi nic nepochopil.Za ty penize je to trikilo po smrti.Navic obe auta maji 3.0l obsah(povinne ruceni),obe jsou biturba(samozrejme jsou i menevykonne atm. verse),tak si spocitej naklady na provoz.A nakonec se podivej na <
http://www.mobile.de> a zjistis,ze co je levne neni vetsinou bez chyby.To si radej vytunim sveho mazla na 300 koniku a kdyz to udelam poradne,tak se zadnych problemu nedockam.Ver a vira tva te uzdravi.
Napsal: 09.11.2003, 10:57
od blázen
Sprinter píše:blázen píše:Sprinter píše:Tak to tady procitam a je me z toho smutno.Ja myslel,ze forum je tady proto,abychom si sdelovali svoje poznatky,postrehy a zkusenosti.A zatim se tady hani nebo obhajuje CA18DET.Kdyz uz jsme ale u toho.Uz si nekdo spocital,kolik penez by zaplatil za opravdovy sportak ve slusnem stavu oproti generalce motoru?Ja uz do nej dal za ty roky prez dveste a jeste pocitam casem nejaky peniz padne.Ale jak predeslal raddy-JE TO SRDECNI ZALEZITOST.Pokud se to nekomu nelibi,at si koupi 120citku a muze tunit za pusu az do uplneho vytuneni.Vetsina z nas ma ale toto auto prave kvuli nadeji na vyssi vykon(co si budeme povidat-tech 170 kobyl neni nic moc,ze?) ikdyz to nekteri vzdaji prilis brzy.Takze at si kdochce cochce rika,stejne me nepresvedci,ze je na tom motoru neco spatneho krome lidskeho pristupu.Kdo neveri at si zajede do Piestan a raddy mu to vysvetli nazorne.A jen tak mimochodem:Kdo z vas ma pul melcku na ojetou Supru?
supra model 91....super stav = 150 000.. kokn?te n?kdo do autoanonce zahlídl sem tam 300zx r.v. 90 novy model za 60000k?..
Vidim,ze jsi nic nepochopil.Za ty penize je to trikilo po smrti.Navic obe auta maji 3.0l obsah(povinne ruceni),obe jsou biturba(samozrejme jsou i menevykonne atm. verse),tak si spocitej naklady na provoz.A nakonec se podivej na <
http://www.mobile.de> a zjistis,ze co je levne neni vetsinou bez chyby.To si radej vytunim sveho mazla na 300 koniku a kdyz to udelam poradne,tak se zadnych problemu nedockam.Ver a vira tva te uzdravi.
readyho auti?ko musí být super stroj, bez pochyb.. ale nev??ím ?e auto s obsahenm 1,8 a 300 koníky vydr?í dlouho. Ale p?eju mu at mu to jezdí bezchybn? a hodn? dlouho.. zajímalo by m? jaké to má zrychlení.. dvoukila jsou dobré stroje, akorát ze nikdy neví? co kupuje? a málokdo ví jak s tím autem jezdit a co kdy vym?nit.
Napsal: 09.11.2003, 18:56
od raddy
martin d píše:raddy píše:blázen píše:
ten motor co je ve dvoukilech je starý st?ep který se montoval u? kdysi do n?jakých sunny a podobných sko?ápek.. jen k n?mu p?idali turbo a ten motor ten nápor prost? dlouho nevydr?í.. jen mimochodem na?el jsem stránky na úpravu 240sx na 240sx Turbo je tam potom n?jakých 284HP 0-60mil 5,88s..ale je to celkem náro?ná úprava.. dvoukilo je bez pochyb super v?z, ale jak se za?ne kazit... m?j soused d?lá v Ostrav? v servisu kde opravují jen nissany a ?íkal ?e od dvoukila dát rad?ji ruce pry? pokud nejsem milioná? a nemám co napráci, jen to opravovat...
ca18det sa nedaval do sunny. Tam boly ca16de a sr20det a este 1.4L. Pokial viem, bol vyvinuty len pre 200sx, nikde predtym nebol a uz vobec nie bez turba. Inak uz ma unavuje tema dobre auta versus nissan 200sx. Kazdy nech si uvazi sam ci auto chce a ake a potom nech si aj uziva trapenia/radosti s nim.
Howgh
Nedá mi to nezareagovat.Pokud vím,tak ten motor se poprvé objevil v Nissanu Silvia (hranaté kupé vzdálen? podobné 200sx),také jako 1,8 s turbem,akorát m?l o n?co ni??í výkon.
Martin moze mat pravdu, akurat neviem ci to bol ca18det. Mozno bez IC. Ale v sunny tieto motory nikdy neboly.Len tolko, na nete je spusta clankouv o historii nissan motorov....
Napsal: 09.11.2003, 18:58
od raddy
blázen píše:Sprinter píše:Tak to tady procitam a je me z toho smutno.Ja myslel,ze forum je tady proto,abychom si sdelovali svoje poznatky,postrehy a zkusenosti.A zatim se tady hani nebo obhajuje CA18DET.Kdyz uz jsme ale u toho.Uz si nekdo spocital,kolik penez by zaplatil za opravdovy sportak ve slusnem stavu oproti generalce motoru?Ja uz do nej dal za ty roky prez dveste a jeste pocitam casem nejaky peniz padne.Ale jak predeslal raddy-JE TO SRDECNI ZALEZITOST.Pokud se to nekomu nelibi,at si koupi 120citku a muze tunit za pusu az do uplneho vytuneni.Vetsina z nas ma ale toto auto prave kvuli nadeji na vyssi vykon(co si budeme povidat-tech 170 kobyl neni nic moc,ze?) ikdyz to nekteri vzdaji prilis brzy.Takze at si kdochce cochce rika,stejne me nepresvedci,ze je na tom motoru neco spatneho krome lidskeho pristupu.Kdo neveri at si zajede do Piestan a raddy mu to vysvetli nazorne.A jen tak mimochodem:Kdo z vas ma pul melcku na ojetou Supru?
supra model 91....super stav = 150 000.. kokn?te n?kdo do autoanonce zahlídl sem tam 300zx r.v. 90 novy model za 60000k?..
Supra MkIII je velmi velky zrut penazi, urcite vacsi ako 200sx. Odchadzali tam hlavy a boli problemi z mazanim....