Skúsenosť s AAA Auto:
Dobrý deň. Dňa 21.7.2006 Po prečitaní si "bombastických" reklám v novinách,
sme sa rozhodli vymeniť naše staršie auto za novšie.Tak sme išli do AAAauto
Žilina.Prijali nás celkom dobre,keďže zistili že chceme u nich auto predať a
hneď aj kúpiť druhé.Všetko prebiehalo normálne,auto nám odkúpili.My sme si
zatiaľ vybrali nové.Boli by nás na rukách nosili,keby mohli. Vybrali sme si
pekné 3-ročné auto VW Polo 262000sk.Na štítku ako to už býva v autobazároch
bolo napísané o aute potrebné informácie:
Rok Výroby:2003;1.majiteľ;počet najazdených kilometrov:32245;nehavarované.
Povedali by ste si "veď je to nové auto,to as oplatí a nás prežije".
Tak sme ho kúpili.Pri vyplňovaní všetkých tých papierov o kúpe vozidla nám
povedali že máme 3.mesiace záruku na elektrické zariadenia a 1.rok na skryté
závady.Zdalo sa nám to perfektné,lebo za tú dobu človek zistí čo tomu autu
vlastne je alebo nie je.Boli sme šťastný že sme sa dostali do dobrých rúk.A
tak sme s novým autom odfrčali domov.Pri jazde domov nám začala svietiť
kontrolka mazania.Myslel som si že zabudli doliať olej.Tak som kúpil a
nalial.Podľa technického preukazu OW40.Ten najdrahši.Neprikladal som tomu
žiadnu vážnosť.Druhý mesiac leta sme navštevovali rodinu,chodili na výlety
na novom aute. Po odjazdeni asi 1700km sa znovu objavila kontrolka
oleja.Medzi tým sme zistili že auto vôbec nie je Po prvom majiteľovi ale Po
druhom.Že na ňom bola havária,ktorá spôsobila výmenu čelného skla,prednej
masky,obidvoch predných blatníkov ich nosných častí.Začala svieťiť aj
kontrolka airbagu.Tak som navšťívil autorizovaný servis a tam MI povedali
aká ja chyba.Pri tomto zistení sme sa vybrali do AAAauto Žilina.Tam nás
prijal reklamačný technik.Všetko to s nami spisal. Povedali sme mu čo sme
všetko zistili,ako nás oklamali(1.majiteľ;nehavarované)Žiadali sme ,aby nám
auto vymenili alebo dali nejakú kompenzáciu zato,že nás oklamali a dali
opraviť ten airback.Ten nás tam doslova vysmial a poslal nás preč.Že to nie
sú dôvody a poruchy za ktoré by oni Mali plaťiť.Správal sa k nám arogante a
povýšenecky.Tak sme odišli domov ako sa hovorí s dlhým nosom. V septembri
som nastúpil do práce.Tam sa dozvedel že by som mal ísť už na technickú
kontrolu,lebo všetci si mysleli že sa chodí Po 3.rokoch.Tak som nelenil a
išiel.
"Veď mám nové auto"som si myslel.To bolo dňa 5.9.2006.
Na technickej kontrole som všetko zaplatil a čakal.Potom MI prišli povedať
že na technickú kontrolu sa chodí až Po 4.rokoch,ale keďže som to mal už
zaplatené tak som pristúpil aby MI tú kontrolu spravili.Išli sme na prístroj
ktorý meria emisné hodnoty.Pracovník ktorý tam bol neveril vlastným očiam
keď videl tie hodnoty,čo ukazoval ten prístroj.Najprv si myslel že mu
nefunguje najaká sonda,tak doniesol druhú.To isté sa objavilo na
monitorovacom displeji.Už vtedy som začal tušiť niečo zlé.Prešli sme s autom
na druhý prístroj,lebo mu to nešlo do hlavy také vysoké hodnoty a nové auto.
Tam MI stvrdol úsmev keďMI povedal, že nefunguje vôbec katalizátor a lambda
sonda. Dal MI papier o nespôsobilosti vozidla na prevádzku na pozemných
komunikáciách. Tak to bol šok.Hneď som volal do AAAauto.Tam sa nechceli so
mnou najprv baviť,že oni za to nemôžu a tak.....že oni sa MI ozvú....Po
stálom telefónovaní a dožadovaní sa kompetentného pracovníka MI povedali aby
som s autom prišiel do pobočky v Žiline.To bolo dňa 19.9.2006.Tak som tam
išiel.Auto som pristavil.Prišiel reklamačný technik spýsal so mnou
reklamáciu (airback,spotreba oleja 4000km=2l oleja,stk,)a odišiel.Za určitú
dlhú dobu prišiel a chcel MI dať strašne podpísať akýsi papier.Nevedel som
čo to je. Povedal Len aby som to rýchlo podpísal že on musí ešte niečo
odoslať do ústredia.Ale ja som si to začal čítať a TU som zistil že MI chcel
podstrči akúsi zmluvu ktorá ojednávala o reklamáciach vozidla.Keby som to
bol podpísal tak strácam narok na reklamáciu.Bolo v nej písané Len do 4000
najazdených kilometrov.Tak som to nepodpísal.On samozrejme najedovaný
odišiel.Po chvíli prišiel a povedal že reklamáciu MI neuznávajú,lebo auto je
pojazdné aj keď nie je spôsobilé jazdy na pozemných komunikáciách.Ďalší
šok.Tak som sa dožadoval aby MI zavolali nejakého majiteľa,alebo
manažéra.Nič.Začali byť arogantný ešte viac,vôbec sa so mnou nebavili.potom
MI prišiel povedať aby som opusťil areál predajne a nezavadzal ďalším
zákazníkom.Tak som odišiel domov.Na druhý ďeň som volal do AAAauto aby MI
podali zdôvodnenie o neprijaťí mojej reklamácie.Tam rovnako ako v Žiline sa
so mnou bavil akýsi chlap a samozrejme ma odpinkal ako pingpongovú
loppťičku.Za asi hodinu MI telefonuje späť že je ochotný MI dať kompenzáciu
DVD prehrávač v hodnte 1500sk.Tak som tam volal ešte viacej krát ale vždy
NEúspešne.Vždy to zodvihne spojovaťelka,ja jej poviem aký mám problém,ona že
my sa vám ozveme.A odvtedy nič.Dňa 29.9.2006 som navštívil autorizovaný
servis na autá VW v Banskéj Bystrici Kde MI spravili diagnistiku auta na PC
a vyniesli ortieľ.Katalizátor a lambda sonda je nefunkčná oprava tohto
celého systému stojí 55 185sk.bez roboty.Ale sa to neoplatí opravovať
dovtedy dokedy sa neodstráni obrovská spotreba oleja.Ktorá má byť 2dcl na
10000km,keďže to je skoro zabehnuté auto a nie 2l na 4000km.Predbežná oprava
100000sk.
Suma sumárum 155 185sk a to bez roboty.Takže nič nie je krajšie ako si kúpiť
auto v AAAauto a dať na ich sluby o garanciách,(technický stav
vozidla,právna čistota,overená kvalita atď.)Od toho dňa som viac krát volal
do AAAauto, ale nikto sa so mnou nechce baviť.Asi by som mal dať moju zmluvu
právnikovi nech podá na AAAauto žalobu za podvod,lebo auto nemôžem
používať.Budem žiadať výmenu auta,alebo odstúpenie od zmluvy.
Neviem si predstaviť ako dlho to bude teraz trvať.
sľuby sa sľubujú a AAAauto sa smeje.(Ľuďom do očí) Veď oni zisky majú.
Prosím poraďte MI ako mám ďalej postupovať.Aký zákon je na to.
toto dostal akmarat na email...taze... len maly prispevok
heheh aj tak su to svine a autobazar??? mno dajme tomu ze kradez oficialne...