Stránka 2 z 2

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 17:00
od blázen
mě to zas přijde tak,že celej RB leží na přední nápravě..převodovka je za ní.. ale RB s nápravou váží o mnoho víc jak celá převodovka se zadní nápravnicí.. no každopádně mi lehká prdel vyhovuje :D

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 17:01
od Mirek
blázen píše:mě to zas přijde tak,že celej RB leží na přední nápravě..převodovka je za ní.. ale RB s nápravou váží o mnoho víc jak celá převodovka se zadní nápravnicí.. no každopádně mi lehká prdel vyhovuje :D
prave ze nelezi...to by nesmel byt chyceny pres prevodovku a jeji pricku na stredu auta aby to bylo tak jak pises....

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 17:19
od Koudy
Taky ale musíš brát v potaz váhu a výkon SX + RB. Prostě mi u tak přetáčivýho auta jako je SX (už jen ta představa že jedu zatáčku lehce pod plynem a ještě mi ta zadní náprava zatočí) příde až moc drift

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 18:04
od Mirek
Koudy píše:Taky ale musíš brát v potaz váhu a výkon SX + RB. Prostě mi u tak přetáčivýho auta jako je SX (už jen ta představa že jedu zatáčku lehce pod plynem a ještě mi ta zadní náprava zatočí) příde až moc drift
prave tim ze zatoci by mela byt min drift..skyline nevazi o moc vic jak SX co jsem koukal

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 19:51
od maca9
Koudy píše:Taky ale musíš brát v potaz váhu a výkon SX + RB. Prostě mi u tak přetáčivýho auta jako je SX (už jen ta představa že jedu zatáčku lehce pod plynem a ještě mi ta zadní náprava zatočí) příde až moc drift
dyt to nezataci do protismeru ne? takze to ten drift prave ze ma odstranit

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 20:07
od Koudy
Zatáčí to na druhou stranu než předek, díky tomu máš menší úhel předních kol

/-/

\-\

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 20:21
od maca9
Koudy píše:Zatáčí to na druhou stranu než předek, díky tomu máš menší úhel předních kol

/-/

\-\

preve ze zalezi na rychlosti http://www11.ocn.ne.jp/~skyworks/Images ... _works.gif

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 20:47
od Peca
Já bych to zrušil/vyhodil, rozhodně bych nechtěl aby mi něco "kecalo" do řízení, prostě aby tam byl nějaký element co přesně nevím co s autem udělá. Co jsem koukal tak na autech na okruh to většinou všeci vyhazují. Ale to je každého věc...

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 20:56
od Milda
Na okruhu jako je Brno nebo Most to zase tak moc nepoznas (tam to bude vazne mozna jen zbytecna vaha navic), hodne je to znat na klikatejch uzkejch silnickach... :wink:

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 20:57
od Mirek
Milda píše:Na okruhu jako je Brno nebo Most to zase tak moc nepoznas (tam to bude vazne mozna jen zbytecna vaha navic), hodne je to znat na klikatejch uzkejch silnickach... :wink:
takze jsi s tim Mildo na okreskach spokojeny? Asi to prubnu, vyhodit to a dat tam eliminator muzu kdykoliv.

Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti

Napsal: 14.07.2010, 22:34
od Milda
Ve trikilu mi to prijde jako fajn vec, i kdyz to vazi jako svina. Na okruhu bych to ozelel, tam bych radeji snizil hmotnost, na tech okrskach me to ale vazne bavi - no rozhodne nejsem zadnej drifter. Kazdopadne se zkus s nekym domluvit aby ses s nejakym nissankem co to ma projel nez se do neceho pustis...