Stránka 2 z 2
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 17:00
od blázen
mě to zas přijde tak,že celej RB leží na přední nápravě..převodovka je za ní.. ale RB s nápravou váží o mnoho víc jak celá převodovka se zadní nápravnicí.. no každopádně mi lehká prdel vyhovuje
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 17:01
od Mirek
blázen píše:mě to zas přijde tak,že celej RB leží na přední nápravě..převodovka je za ní.. ale RB s nápravou váží o mnoho víc jak celá převodovka se zadní nápravnicí.. no každopádně mi lehká prdel vyhovuje
prave ze nelezi...to by nesmel byt chyceny pres prevodovku a jeji pricku na stredu auta aby to bylo tak jak pises....
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 17:19
od Koudy
Taky ale musíš brát v potaz váhu a výkon SX + RB. Prostě mi u tak přetáčivýho auta jako je SX (už jen ta představa že jedu zatáčku lehce pod plynem a ještě mi ta zadní náprava zatočí) příde až moc drift
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 18:04
od Mirek
Koudy píše:Taky ale musíš brát v potaz váhu a výkon SX + RB. Prostě mi u tak přetáčivýho auta jako je SX (už jen ta představa že jedu zatáčku lehce pod plynem a ještě mi ta zadní náprava zatočí) příde až moc drift
prave tim ze zatoci by mela byt min drift..skyline nevazi o moc vic jak SX co jsem koukal
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 19:51
od maca9
Koudy píše:Taky ale musíš brát v potaz váhu a výkon SX + RB. Prostě mi u tak přetáčivýho auta jako je SX (už jen ta představa že jedu zatáčku lehce pod plynem a ještě mi ta zadní náprava zatočí) příde až moc drift
dyt to nezataci do protismeru ne? takze to ten drift prave ze ma odstranit
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 20:07
od Koudy
Zatáčí to na druhou stranu než předek, díky tomu máš menší úhel předních kol
/-/
\-\
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 20:21
od maca9
Koudy píše:Zatáčí to na druhou stranu než předek, díky tomu máš menší úhel předních kol
/-/
\-\
preve ze zalezi na rychlosti
http://www11.ocn.ne.jp/~skyworks/Images ... _works.gif
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 20:47
od Peca
Já bych to zrušil/vyhodil, rozhodně bych nechtěl aby mi něco "kecalo" do řízení, prostě aby tam byl nějaký element co přesně nevím co s autem udělá. Co jsem koukal tak na autech na okruh to většinou všeci vyhazují. Ale to je každého věc...
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 20:56
od Milda
Na okruhu jako je Brno nebo Most to zase tak moc nepoznas (tam to bude vazne mozna jen zbytecna vaha navic), hodne je to znat na klikatejch uzkejch silnickach...
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 20:57
od Mirek
Milda píše:Na okruhu jako je Brno nebo Most to zase tak moc nepoznas (tam to bude vazne mozna jen zbytecna vaha navic), hodne je to znat na klikatejch uzkejch silnickach...
takze jsi s tim Mildo na okreskach spokojeny? Asi to prubnu, vyhodit to a dat tam eliminator muzu kdykoliv.
Re: 4WS? Vyhody/nevyhody-pro/proti
Napsal: 14.07.2010, 22:34
od Milda
Ve trikilu mi to prijde jako fajn vec, i kdyz to vazi jako svina. Na okruhu bych to ozelel, tam bych radeji snizil hmotnost, na tech okrskach me to ale vazne bavi - no rozhodne nejsem zadnej drifter. Kazdopadne se zkus s nekym domluvit aby ses s nejakym nissankem co to ma projel nez se do neceho pustis...