Stránka 3 z 3

Napsal: 29.11.2004, 09:13
od Hynek
raddy píše:uz to tu bolo popisovane. ak to nie je sposobene AFM (najlepsie je ho uplne odpojit a nastartovat bez neho), kludne odpoj FPR, upchaj hadicku a mas ten isty stav ako keby tam bol solenoid a vyskusaj to takto, ale nemyslim si ze FPR sposobuje tvoje tazkosti. Mne osobne tieto problemy zmizli po naistalovani walbro palivovej pumpy. Takisto to moze sposobovat netesnost v rozvode vzduchu od turba k motoru...
Tak sem zkusil odpojit AFM a ejhle motor se p?i studenym staru nedusí
tah ho budu muset vym?nit, je možný tam dát AFM t?eba z 300? (netušíte n?kdo)

Re: moje zapojenie FPR a PR solenoid

Napsal: 29.11.2004, 09:41
od tamo
935Baby píše: A ta vec jak mas FPR, co rikas ze je dvakrat vetsi nez FPR je asi neco na regulaci paliva slysel jsem o tom. Pry to bylo pouze na original japonskym CA18DET. Mrkni na obrazek:


Tak co je to ono?

Pry japonske CA18DET meli nejakou jinou hlavu (lepsi) nebo spis asi Saci blok

zkus tohle: http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... hlight=FPR
Ano je to ono ale ja to nemam zapojene.

Napsal: 30.11.2004, 11:51
od raddy
Tak sem zkusil odpojit AFM a ejhle motor se p?i studenym staru nedusí
tah ho budu muset vym?nit, je možný tam dát AFM t?eba z 300? (netušíte n?kdo)[/quote]

musis tam dat origos. ak planujes ist nad 300k vykonu, tak tam mozes dat s 300ZX (biturbo, tie novsie) a budes prvy kandidat na exprimentalne preprogramovanie cipu u mna....
A ked zozenies aj mne tento AFM, spravim ti to zadara....

ale najprv skus vycistit ten povodny....

Napsal: 30.11.2004, 12:16
od Petr
na exprimentalne preprogramovanie cipu u mna....
Mas na to nejaky spesl pripravek, nebo chces pouze experimentalne a rucne navysit urcite hodnoty v EPROM ?

Napsal: 30.11.2004, 12:28
od raddy
Petr píše:
na exprimentalne preprogramovanie cipu u mna....
Mas na to nejaky spesl pripravek, nebo chces pouze experimentalne a rucne navysit urcite hodnoty v EPROM ?
mam na to spesl navod ako sa rata potrebna konstanta v mapach EPROM...., len to treba vyskusat. chcel by som AFM zo z32 (predsa len, T3 turbo ma vyrazne vacsi priemer sania ako seriovy AFM), takze ak viete zohnat, pomozete mi a potom aj sebe ked to vyskusam a budem vam to vediet urobit....