Stránka 1 z 2

VSTRIKY SHANIM, NA PUJCENI CCA MAX 3 DNY NEBO KOUPIM

Napsal: 31.07.2007, 00:42
od nitros
Zdravim, po delsi dobe ...

uz jsem se prestehoval, a mam internet konecne doma... Mel bych prosbicku, mam neco s motorem (moc tomu nerozumim) nicmene mechanik mi rekl ze by potreboval pujcit vstriky ktere jsou na 100% funkcni... nebo je i pripadne koupim... abych mohl z detekovat zavadu...
v tuto chvili jsem bez auta a ten kdo mne zna vi, ze je to pro mne jako bych byl bez rukou takze cim driv tim lepe...

kdyby je nekdo mel prosim klidne volat nebo i prozvanet na 775 999 050
jsem z prahy ale klidne pro ne i nekam sjedu

Diky
Nitros
`90 red 200SX

Re: VSTRIKY SHANIM, NA PUJCENI CCA MAX 3 DNY NEBO KOUPIM

Napsal: 31.07.2007, 09:39
od blázen
mám ze svého auta pokud myslíš vstříky na CA18DET, za funkčnost ručím

Napsal: 31.07.2007, 09:42
od raddy
radsej nam tu nitros popis problem, aby sa nestalo ze sa mechanik pusti do toho od zleho konca (teoreticky).

Napsal: 31.07.2007, 19:11
od Kentoya
čtvrtý válec má nižší kompresi, cca 5, první až třetí mají 10, po přidání oleje do válce se komprese zvedne na cca 8, v nízkých točkách do cca 2000 při odpojení čtvrtého válce at vstřiku tak svíčky, se motor chová stejně, při otáčkách nad 2000 je poznet, že je válec odpojen, jsou dvě možnosti, uchcává vstřik a tím pádem smívá olejový film a nebo jsou špatné kroužky na čtvrtém válci, záměnou vstřiků lze objasnit problém zda je to tak nebo tak, a pokud by to byly kroužky, tak raději celá GO než jen částečná, čili jde o oddálení kompletní GO pokud by to byly jen vstřiky (můj tip jsou kroužky) mechanikův v praze je to půl na půl, ale chce mít jistotu

howgh

Napsal: 31.07.2007, 19:37
od Design
Kentoya píše:čtvrtý válec má nižší kompresi, cca 5, první až třetí mají 10, po přidání oleje do válce se komprese zvedne na cca 8, v nízkých točkách do cca 2000 při odpojení čtvrtého válce at vstřiku tak svíčky, se motor chová stejně, při otáčkách nad 2000 je poznet, že je válec odpojen, jsou dvě možnosti, uchcává vstřik a tím pádem smívá olejový film a nebo jsou špatné kroužky na čtvrtém válci, záměnou vstřiků lze objasnit problém zda je to tak nebo tak, a pokud by to byly kroužky, tak raději celá GO než jen částečná, čili jde o oddálení kompletní GO pokud by to byly jen vstřiky (můj tip jsou kroužky) mechanikův v praze je to půl na půl, ale chce mít jistotu

howgh
sákriš ty jsi vážne majstr!

Napsal: 31.07.2007, 19:46
od Kentoya
to né já, to mu dělá jeden mechanik v praze a podle rozhovoru motorům rozumí, jen se mě ptal na detaily

Napsal: 31.07.2007, 20:15
od Design
Kentoya píše:to né já, to mu dělá jeden mechanik v praze a podle rozhovoru motorům rozumí, jen se mě ptal na detaily
aha aha ale stejne co sem napsal plati!Protoze se to otobe rika :-D

Napsal: 31.07.2007, 21:43
od Kentoya
o mě se říká hodně věcí, 8)

Napsal: 01.08.2007, 10:02
od nitros
velke diky Kentoyovi za pomoc a trpelivost

for Blazen> ty vstriky zkusi prohodit ale kdyby to bylo tim tak je beru na 100% jaka je cena?

NTS

Napsal: 01.08.2007, 11:35
od Kytt
řek bych spíš kroužky

Napsal: 01.08.2007, 11:45
od raddy
kazdopadne, pokial je uz kompresia takto nizka aj po pridani oleja, problem bude minimalne s kruzkami, takze samotne vstreky nie je nutne riesit. Tak ci tak sa to musi rozobrat a pri tej prilezitosti mozes otestovat (natlakovat) aj samotne vstreky, ale porucha vstreku je skor vynimka.

Cisto teoreticky, keby tiekol vstrek a piest/valec je ok, tak by benzin vo valci kompresiu urcite zvysoval.

Napsal: 01.08.2007, 22:54
od Heini
já typuju ventily. :-D

Napsal: 01.08.2007, 23:36
od Kentoya
ventily to nebudou :-D

Napsal: 02.08.2007, 08:12
od Kytt
A já měl prasklou vačku když poslední válec neměl tlak

Napsal: 02.08.2007, 08:14
od raddy
Kytt píše:A já měl prasklou vačku když poslední válec neměl tlak
no jo, ale to je uz cisto katastroficky scenar :-D