Stránka 1 z 1

P: Kované ojnice a písty pro CA18DET

Napsal: 24.08.2007, 17:09
od evo400
Protože mne dlouho uháněl Sandy ať mu seženu ojnice a písty tak mi nezbylo nic jiného než mu je sehnat. Jedná se o německý výrobek firmy Wössner. Nyní jsem schopen prodat vám cokoliv z jejich portfolia a dělají opravdu mooooc pístů, ojnic a jiných věcí.
Sada obsahuje písty, kroužky, čepy, závlačky, ojnice a ojniční šrouby ARP včetně lubrikantu a podložek.

Kompletní sadu jsem schopen prodat za 54000Kč na základě složení peněz. Dodání je vcelku rychlé reálně něco mezi 5-10ti pracovními dny a dělají se v sériovém vrtání a dále pak 0,5 a 1,0 over.

Pro přestavbu je potřeba dokoupit další věci jako ložiska na kliku, přebrousit a vyhonovat válce na větší vůle, nové těsnění pod hlavu nejlépe kovové a k tomu arp hlavové štefty. Pak by měl motor už snad něco vydržet.

Fotky dodám později.......

Napsal: 24.08.2007, 20:29
od Kentoya
s křížkem po funuse, včera jsem si objednal písty +1 atd atd

Napsal: 24.08.2007, 21:10
od Vita.z31
Good work :wink: driv nebo pozdeji se k nim urcite dopracuji, jen uz nevim jestli to bude s takovymhle setupem vubec prodejny :lol:

Napsal: 24.08.2007, 21:20
od evo400
Je jasný že u většiny S13 taková přestavba převyšuje cenu vozu, ale pokud s tím někdo chce jezdit tak je to potřeba.

Například se vyrabí i písty se sníženou kompresí pro 240SX Turbo, tedy z atmosféry se udělá turbína a to dobrá turbína, páč komprese to pak už povolí nafoukat. Mají tam i písty pro 350Z Turbo atd....
Celkem jsem čuměl co všechno umí.

Napsal: 25.08.2007, 08:19
od jagy
240sx (ka24de+t) je prej dost kvalitni, ikdyz podcenovany motor...

a cena je dost masakr ..

Napsal: 25.08.2007, 09:07
od blázen
už sem o tom přemýšlel i já a kentoya to dokonce chtěl postavit,ale shodli jsme se na tom,že pro SX to je zbytečné, CA18 je celkem dostačující, už tak to stou osmnáctkou jede nebezpečně