Stránka 1 z 1

turbo

Napsal: 06.10.2008, 18:18
od mara_m
zdar neznate nekdo turbo Garrett A/R 42 M24 aspon tohle je na nem odlity nezna nekdo??????

Re: turbo

Napsal: 06.10.2008, 18:34
od blázen
dej fotku..ale na 99% je to na T25..jenže takové AR může mít kdejaké turbo

Re: turbo

Napsal: 06.10.2008, 20:10
od mara_m
jj ja ho teda nafotim ale ono je namontovany tak nevim jestly z toho neco bude :lol:

Re: turbo

Napsal: 07.10.2008, 08:36
od kenivruh
Na com je namontovane? Na akom aute/motore?

Re: turbo

Napsal: 07.10.2008, 16:31
od blázen
na 200Sx foru asi půjde o 200sx.. podle mě s13 na T25 sou tyto věci vyraženy..na T28 tuším je jen AR

Re: turbo

Napsal: 07.10.2008, 16:45
od kenivruh
blázen píše:na 200Sx foru asi půjde o 200sx.. podle mě s13 na T25 sou tyto věci vyraženy..na T28 tuším je jen AR
T25 z sxka nema asi A/R 42.

Re: turbo

Napsal: 07.10.2008, 17:07
od blázen
má 64 to máš pravdu..ale T25tek je spousta..chce to fotku

Re: turbo

Napsal: 07.10.2008, 19:17
od mara_m
no tak o nakou fotku sem se pokusil ale nevim jestly pomuze ale asi ne

Re: turbo

Napsal: 07.10.2008, 21:39
od DragonART
Tak tohle sem vygooglil :) Mělo by to bejt podle všeho ze Skyline R32


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: turbo

Napsal: 08.10.2008, 06:42
od raddy
kenivruh píše:
blázen píše:na 200Sx foru asi půjde o 200sx.. podle mě s13 na T25 sou tyto věci vyraženy..na T28 tuším je jen AR
T25 z sxka nema asi A/R 42.
Jedna sa o AR kompresora, nie turbiny a T25 z s13 ho ma prave 48.
Kazdopadne podla fotiek je jasne, ze sa nejedna o T2525 z s13. Podla stitku by malo ist o T28 z Skyline GTR R33, cize T28 s keramickou turbinou. Tieto T28 su v pare a mali by byt mensie ako T28 z s14.
http://automobile.feedfury.com/content/ ... r_t28.html

Re: turbo

Napsal: 08.10.2008, 18:12
od mara_m
takze se jedna o turbo ze skyline a nevite jaky ma max tlak ??? jo a jeste dik za pomoc

Re: turbo

Napsal: 09.10.2008, 00:10
od Mirek
pokud ma keramicke lopatky, tak to bude kolem 1baru maximalne

Re: turbo

Napsal: 10.10.2008, 19:11
od mara_m
a vcem je lepsi nebo horsi keramicky turbo od normalu a jak poznam zarucene ze ma keramicky lopatky ??? a je vubec tohle turbo dobry???

Re: turbo

Napsal: 11.10.2008, 08:36
od raddy
dovod keramickych lopatiek turbiny je v ich nizkej hmotnosti, co znizuje zotrvacnu hmotnost turbiny a zrychluje nabeh turba. to je aj dovod preco ho pouzili-rychla odozva. Toto turbo je urcene pre parovu pracu. samotne nie je prilis dobre, v skutocnosti nebude vyrazne lepsie ako seriove T25 a je slabsie ako T28 z S14, hlavne kvoli max. tlaku 1bar...
povedal by som ze je jedno ake ma lopatky, ak ej to to turbo, o ktorom pisem, tak proste nie je vhodne pre upgrade s13.