jagy píše:Diky za upresneni. Mel jsem za to, ze je to na vsechny SR20DET stejne.
No právě, pro SRko jsou všechny tyto :
SR2014
SR2015
SR2016
SR2017
SR2018
SR201
SR202
SR202R
SR203
SR204
a pokrývá to od RPS13, přez 14, 14a až po 15
Pokud jsem koukal dobře, nějak nemohu teď najít kde jsem na to koukal, tak 13 a 14 mají stejný konektor a 14a a 15 také. Pak už je to otázka čidel a zapojení konektoru. Z nějakého důvodu se chlapci u Nissanu rozhodli, že i když je použit stejný konektor, nesedí rozložení pinů. A je tu ještě jeden zádrhel, první verze SR20DET montované do S13, RPS13 atd... nebyly vybaveny variabilní vačkou, tedy pokud to bude jednotka pro tuto verzi nebude s tím umět pracovat.
Nissan
Model: 414AN014
Car: Silvia & 180SX PS13 & RPS13
Engine: Red Top SR20DET
Model: 414AN028
Car: Skyline BNR34 GTR
Engine: RB26DETT
Model: 414AN017
Car: 180SX, 96/8~98/12 (for late model) RPS13
Engine: Black Top SR20DET
Model: 414AN018
Car: Silvia S15
Engine: SR20DET
Model: 414AN026
(including pressure sensors, harness and nipple)
Car: Skyline BNR32/BCNR33 GTR (D-Jetro) (full AFM removal setup)
Engine: RB26DETT
Model: 414AN029
Car: Skyline BNR32/BCNR33 GTR
Engine: RB26DETT
AP ENGINEERING Power FC Pro-spec (New)
Model: 414-N001
Car: Skyline BNR32/BCNR33 GTR
Engine: RB26DETT
Model: PFC ER34 010-0134
Car: ER34 Skyline GT-T
Engine: RB25DET NEO
Model: PFC ECR33 010-1842
Car: ECR33 Skyline GTS-t
Engine: RB25DET
Model: PFC ECR33 010-1842
Car: ECR33 Skyline GTS-t
Engine: RB25DET
AP ENGINEERING Power FC (Used)
Model: PFC S13 A0003
Car: S13 Silvia / RS13 180SX
Engine: CA18DET
APEXi Power FC (Used)
Model: PFC SR202R 9706-0011
Car: PS13 Silvia / RPS13 180SX
Engine: Red Top SR20DET
APEXi Power FC (Used)
Model: PFC SR2018 020-0177
Car: S15 Silvia
Engine: SR20DET