Stránka 1 z 1
OT.Nissan Sunny.
Napsal: 20.09.2009, 20:09
od buky300zx
Neviete niekto zohnat ojnicu a mozno aj kluku na Nissan Sunny 1,6 16V GTI 120HP rok 1991?
Dakujem.
Re: OT.Nissan Sunny.
Napsal: 21.09.2009, 06:56
od Kentoya
buky300zx píše:Neviete niekto zohnat ojnicu a mozno aj kluku na Nissan Sunny 1,6 16V GTI 120HP rok 1991?
Dakujem.
mrkni se na kod motoru, pokud je tam CA16, tak je shodná s dvoukilem
Re: OT.Nissan Sunny.
Napsal: 21.09.2009, 07:05
od blázen
jo ten 120hp GTi je CA16DE
Re: OT.Nissan Sunny.
Napsal: 21.09.2009, 21:22
od buky300zx
Opitam sa mozno blbost.Kluka pasuje tiez?
Re: OT.Nissan Sunny.
Napsal: 23.09.2009, 21:33
od Kentoya
pasuje jak klika, tak ojnice, dokonce bych vyměnil i hlavu, jelikož na sx má větší sací ventily, vačky je lepší nechat z 1,6ky, pasuje i olejové čerpadlo, jen se musí měnit i s měrkou na olej, pokud bude měnit i kliku, tak bych i udělal výbrus bloku na 83 a použil písty z 1,8my sunnyho nebo birda, a jelikož tyto motory mají statickou kompresi 1/11 tak bych dal nižší těsnění z kovu cca 0,6 až 0,8mm podle snížení bloku a hlavy a má 150 kobyl jak vyšitejch (plus minus autobus)
a nebo oturbit
Re: OT.Nissan Sunny.
Napsal: 23.09.2009, 22:01
od buky300zx
Ok pane,dik moc za info.
Re: OT.Nissan Sunny.
Napsal: 23.09.2009, 22:09
od Kentoya
není zač, jinak zbyde mi jednotka z 1,8my, ale má stejnej konektor jako naše na dvoukilu, takže pokud má jeho jednotka stejnej konektor tak moje je volná, dávám do birda turbo a jednotku z dvoukila včetně chipu s2
mám ale pocit že na 1,6kách byl jinej konektor, musel by přestrkat piny z kabeláže do našeho konektoru, podle klíče, je to oser, ale jde to